Barbie-ForteBank мазмұны және Tele2's "Пайда сақшылары": шілде айындағы сандық шолу

Digital-AMDG агенттігі әлеуметтік желілерде қазақстандық брендтердің тиімділігіне ай сайынғы талдау нәтижелерін жариялады. Шілде айындағы рейтинг бірнеше белсенді емес қауымдастықтардан айырылды-олардың орнына өршіл жаңадан келгендер пайда болды. Жаңа шолуда біз сізге қай компания ең тиімді байланыс тарифтерін ұсынатынын, тұрмыстық техниканы пайдалану үшін лайфхактарды қайдан табуға болатынын және пайдалы саяхат посттарын зерттейтінін айтамыз.

ВКонтакте

Шілде айында порталдар eGov.kz және Kolesa.kz орындарын ауыстырды. Енді eGov.kz ол 3-ші орынға көтерілді, ал автомобиль алаңы 4-ші қатарда орналасқан. Талданған кезеңде OLX тиімділігі айтарлықтай төмендеді. Шілде айында тегін хабарландыру сайты ТОП-10-дан шығып, 5-тен 11-ші орынға түсті. OLX орны қазір жаздың ортасында бірден үш позицияға өсе алған Sulpak компаниясына тиесілі. Beeline сонымен қатар жоғары орынға ие болды. Егер маусым айында телеком-оператор 9-шы болса, шілдеде компания 6-шы орынға ие болды. Төмендегі екі позицияда Technodom орналасқан, ол қазір 8-ші орында.
Өткен айда Sulpak қауымдастығындағы жаңа жазбалар саны 1,5 еседен астамға азайды (42-ден 26-ға дейін). Бұл жағдайда шоттағы белсенділіктің орташа көрсеткіштері өзгерген жоқ. Шілде айында әр пост орта есеппен 7 рет бағаланды. Жазылушылар үшін ең қызықтысы Sulpak интернет-дүкенінде тапсырыс беруге болатын робот шаңсорғыш туралы жариялау болды. Гаджеттің пайдалы мүмкіндіктері мен артықшылықтары туралы бейнелер шамамен 60 пайдаланушыны қызықтырды.

Сондай-ақ, компания парағында таңдау бойынша кеңестер мен техниканы пайдалану бойынша хактер бар бейнелер орналастырылды. Осындай тақырыптағы жазбалар арасында ең көп назар аударылған экран құлыпталған кезде YouTube-те музыка тыңдау туралы бейнелер болды. Ролик 9 рет бағаланды, хабарлама бірде-бір репост пен түсініктеме алған жоқ.
Beeline компаниясы ұялы байланысты кеңейту кезінде қандай кедергілерге тап болатыны туралы айтты. Телеком-оператор халықтың радиофобиясы туралы материал дайындап, өзінің ВКонтакте қабырғасында анонспен бөлісті. Постты тек 4 адам бағалады. Парақтағы жазбалар саны маусымдық мәнмен салыстырғанда азайды. Жаздың басында аккаунтта 10 хабарлама орналастырылды, ал шілдеде жарияланымдар саны үшке дейін төмендеді.

Facebook

Егер ВКонтакте қауымдастықтарының рейтингінде Sulpak өз жағдайын жақсарта алса, онда Facebook-те Тұрмыстық техника мен электроника сатушысы бәсекелестерге жол беруге мәжбүр болды. Sulpak шоты маусым айында 6-шы болған Technodom-ға 2-ші орын беріп, 5-ші орынға көтерілді. ForteBank пен Toyota орындарын ауыстырды. Енді банктің шоты үшінші болды, ал автодилердің парағы 4-ші орында. Шілде айында Kcell аккаунты үздік 10 бренд қауымдастығынан шығып, 15-ші орынға ие болды. Телекоммуникация операторының орнына ALSER сауда желісі келді, ол рейтингтік кестеде оныншы болды.
ForteBank инклюзивті спортты дамытуға қолдау көрсетуге тырысады, сондықтан шілде айында паралимпиадалық теннис турнирі туралы банктің парақшасында хабарлама жарияланды. Бұл жаңалық қоғамда ең танымал болды және 24 лайк жинады, ал ForteBank басылымдары орташа есеппен шамамен 14 рет бағаланды.

Заманауи банка үнемі қолын импульсте ұстап, трендтерді бақылап отыруы керек. ForteBank уақытпен бірге жүреді және Barbie мазмұнындағы трендке сәйкес келеді. Зерттеу кезеңінде оның парақшасында жазба жарияланды, онда банк абоненттерге "Барби" фильмінің премьерасына баратын "қуыршақты"таңдауды ұсынды. Пост 20-дан астам лайк жинап, осы көрсеткіш бойынша 2-ші орынға ие болды.
Kaspi банкі жазылушыларға барлық чектер қазір қосымшада онлайн режимінде қол жетімді екенін айтты Kaspi.kz. Жаңалықтары бар басылым 40-тан астам лайк жинады және шілде айында қоғамда ең танымал болды. Түсініктемелерде пайдаланушылар банктің жұмысы туралы өз пікірлерімен бөлісті және электрондық төлем құжаттарын пайдалану туралы сұрақтар қойды. Жалпы, пост 200-ден астам пікір жинады.

Instagram

Талдау нәтижелері бойынша Kaspi және Sulpak шоттары орындарын ауыстырды. Қазір техника және электроника дүкені 2-ші орында, ал Kaspi 3-ші орында. Госуши парағы бір сатыға көтеріліп, қауымдастықты смыстырып, алтыншы болды Mechta.kz 7-ші жолда. Halyk Bank зерттелетін айда 8-ші болды, ал маусым айында ол 9-шы орынды иеленді. Kaztour туристік агенттігінің шілде айындағы аккаунты Instagram-дағы топ-10 қауымдастықты жабады, маусым айындағы рейтингтен екі жол төмен.
Шілде айында Technodom интернет-дүкенінің аккаунтында белсенділік секірісі болды. Өткен айда бетте 94 жазба жарияланды. Бұл жаздың басындағыдан 11 пост артық. Бағалаудың орташа саны шамамен 13% - ға өсіп, 860 лайк белгісінен асып түсті. Пікірлер саны одан да айтарлықтай өсті. Егер маусым айында әр жазбаның астында орта есеппен 950-ге жуық хабарлама қалдырылса, онда шілде айында бұл көрсеткіш бір постқа 1,2 мыңға жуық түсініктеме берді.

Пайдаланушылардың белсенділігінің артуына маусымның ортасында аккаунтта жиі өткізілетін байқаулар әсер етті. Бір айда дүкендер желісі абоненттердің белсенділігін арттыруға көмектесетін 5 ұтыс ойынын ұйымдастырды. Конкурстық басылымдар арасындағы ең көп баға рамалық бассейннің ұтыс ойыны туралы пост жинады. Компанияның жазылушыларға жазғы аптапты жеңілдетуге деген ұмтылысын 8,1 мыңнан астам қолданушы бағалады.

Байқаулардың танымалдылығына қарамастан, ең жақсы қатысуды ұлы әкесіне еркелік ойнаған күлкілі Reel көрсетті. Сюжетте жігіт әкесіне теледидарды сындырғанын айтады, көрнекі дәлелдер көрсетеді және реакцияны күтеді. Әзіл-оспақ 9 мыңнан астам лайк пен 200-ге жуық түсініктеме жинады, бұл оны айдың ең жақсы жазбаларының бірі болуға мүмкіндік берді.
Шілде айында Кaztour парақшасында 90 жаңа жарияланым орналастырылды. Олардың көпшілігінде туристік агенттік шетелде тұру нұсқаларын көрсетеді және ашық ауадағы орындардың таңдауымен бөліседі. Kaztour Instagram-аккаунтында әзіл-оспақты Reels жиі пайда болады. Олардың бірі шілде айындағы ең көп ұнататын екінші орын болды. Туристік агенттіктің бейнебаянында сүйікті демалысын алуға қуанышты адам көрсетілген. Бейнелерді 2,5 мыңға жуық адам бағалады, ал 60-қа жуық қолданушы өз пікірлерін жариялауға қалдырды.

"Ұнайды" белгілерінің көпшілігі стандартты емес демалыс орны — жартастағы түрік мейрамханасы туралы хабарлама алды. Бейне 3,8 мың қолданушыны қызықтырды, олардың 50-ден астамы өз пікірлерін посттың астына қалдырды.

Зерттелетін айда қоғамдастықтың орташа белсенділігі төмендеді. Егер маусым айында жазбалардың саны бірдей болса, жазбалар орташа есеппен 450-ге жуық ұпай жинаса, Шілдеде бұл көрсеткіш 385 лайкқа дейін төмендеді.

TikTok

Tele2 байланыс операторының шоты шілде айында екі позицияға көтеріліп, рейтингтің 4-ші орнын алды. Monamie қауымдастығы да тиімділікті жақсартты. Егер маусым айында косметиканың интернет-дүкені 8-ші орынға ие болса, онда жаздың ортасында компания рейтингтік кестеде 6-шы орынға ие болды. MEGA сауда орталығы жоғарыдағы үш позицияға көшіп, 7-ші қатарға орналасты. Hardee's мейрамханалар желісі мен Magnum сауда желісі қауымдастықтары TikTok-тағы ең жақсы 10 аккаунтқа жаңадан келді, олар сәйкесінше 8-ші және 10-шы орындарды иеленді.
Tele2 шілде айында TikTok ізбасарларына "пайда сақшыларын"ұсынды. Бұл кейіпкерлер телекоммуникация операторының клиенттеріне байланыс қызметтерін пайдаланғаны үшін артық төлем жасамайды. Қамқоршылармен танысу ролигі 450 мыңға жуық пайдаланушыны қамтыды, олардың 3,7 мыңы басылымды лайкпен бағалады.

Абоненттер абоненттерді трафикті үнемдеуге мәжбүр ететін зұлым туралы бейнеге көп көңіл бөлді. Әрине, пайда сақшылары антиқаһарманды залалсыздандыра алды, соның арқасында бейнені 1,4 миллионнан астам қолданушы көре алды. Жазба 5,2 мыңнан астам "ұнату" белгісін және 660-қа жуық түсініктеме алды, бұл шілде айындағы басылымдар арасында ең танымал болды.
Бір айда Hardee's мейрамханалар желісінің бетінде 23 бейне орналастырылды — бұл жаздың басындағыдан 4-ке аз. Бейнелерді көру саны 11,9 миллионнан 13,3 миллионға дейін өсті. Роликтердегі "ұнату" белгілерінің орташа саны, керісінше, төмендеді. Егер маусым айында басылымдар шамамен 3,4 мың рейтинг жинаса, Шілдеде бұл көрсеткіш 2,9 мың лайкқа дейін төмендеді.

Реакциялар саны бойынша көш бастап тұрған айдың ең жақсы бейнесі желінің ассортиментінде ұсынылған жазғы гамбургерлер туралы пост болды. Бейне 13,4 мыңнан астам лайк пен 550-ге жуық пікір жинады. 110-ға жуық адам қауымдастық жарияланымымен бөлісті.
Әр адам танымал суретшінің концертінің көрермені болуды армандайды. Шілде айында MEGA сауда орталығы Қазақстан тұрғындарының арманын жүзеге асыруға тырысты және барлық ниет білдірушілерді танымал Орындаушыны концертке шақырды. TikTok-та тегін концерттің жариялануы пайдаланушылардың назарын тез аударып, 370 мыңнан астам Профильді қамтыды. 1,6 мыңға жуық адам жазбаны таныстарымен бөлісті, 430-дан астам қолданушы жаңалыққа түсініктеме берді, ал 10,8 мыңнан астам жазылушы бейнені лайкпен бағалады.

Маусымның ең көрнекті постымен салыстырғанда, роликтегі қатысу көрсеткіштері төмен. Басылым 166 мыңға аз қаралды. Бейнедегі ұпайлар саны шамамен 6 есе төмен. Дегенмен, сауда орталығының профиліндегі басқа шілде посттарына қатысты жазба зерттелген айда ең танымал болды.
Біздің мамандардан SMM жылжыту бойынша кеңес алғыңыз келе ме?
Өтініш қалдырыңыз!

ӘДIСТЕМЕ

Facebook, Instagram және Twitter-дегі ВКонтакте қауымдастықтарын талдау
Есептеу формуласы:

ηsmm - қауымдастықты басқару тиімділігінің көрсеткіші
Rsubs - жазылушылар саны бойынша орын
RERday - бір күндік орын (жалпы қауымдастық белсенділігі)
((ұнатулар+бөлісулер+пікірлер) / айдағы күндер саны/жазылушылар саны)) x 100%
RERpost - место post бойынша орын (қауымдастықтың жалпы белсенділігі) ((ұнатулар+бөлісулер+пікірлер)/жарияланымдар саны/жазылушылар саны)) x 100%

Artox Media Digital Group жазылушылар санының маңыздылығын жоққа шығармайды. Сондықтан жаңа Әдістемедегі таразылардың таралуы келесідей болады:

- Жазылушылар саны бойынша орын - 0,8
- Қоғамдастықтың жалпы белсенділігі бойынша орын - 0,1
- Мазмұн сапасы бойынша орын - 0,1

Үш метриканың қосындысы бойынша ең аз мәнге ие болған Бренд бірінші орынды алады.
Анализ сообществ в TikTok
ηsmm — показатель эффективности ведения сообщества.
Rsubs — место по количеству подписчиков.
RERview — место по ERview (общая активность сообщества — лайки+репосты+комментарии) / количество просмотров публикаций х 100%.
RERday — место по ERday (общая активность сообщества — лайки+репосты+комментарии) / количество дней в месяце/количество подписчиков) х 100%.
RERpost — место по ERpost (общая активность сообщества — лайки+репосты+комментарии) / количество публикаций/количество подписчиков) х 100%.

Весовые коэффициенты распределяются следующим образом:
Место по количеству подписчиков — 0,5.
Место по соотношению реакций и количества просмотров — 0,3.
Место по общему количеству реакций в сообществе — 0,1.
Место по качеству контента — 0,1.

Бренд, набравший наименьшее значение по сумме четырех метрик, занимает первое место.