AMDG ай сайынғы әлеуметтік медиа сауалнамасы: 2024 жылдың ақпаны

Әлеуметтік желіде Қазақстандағы қандай брендтер тиімді?

SMM рейтингі - ақпан 2023

Facebook, Instagram, TikTok және Twitter әлеуметтік желілерінде artox media digital Group Digital агенттігі 2024 жылдың ақпан айындағы Қазақстандағы SMM брендтері рейтингінің айлық нәтижелерін жариялады.


Әлеуметтік желілерді жүргізудің тиімділігін бағалау әлеуметтік желілерде (ER day, ER post) бренд беттерін жүргізудің сандық (жазылушылар саны) және сапалық көрсеткіштерін қамтитын формула арқылы жүзеге асырылады.

Сізге ең жақсы 10 брендпен танысуды ұсынамыз.
Зерттеу әдістемесі:

Facebook, Instagram және Twitter-дегі ВКонтакте қауымдастықтарын талдау
Есептеу формуласы:

ηsmm - қауымдастықты басқару тиімділігінің көрсеткіші
Rsubs - жазылушылар саны бойынша орын
RERday - бір күндік орын (жалпы қауымдастық белсенділігі)
((ұнатулар+бөлісулер+пікірлер) / айдағы күндер саны/жазылушылар саны)) x 100%
RERpost - место post бойынша орын (қауымдастықтың жалпы белсенділігі)
((ұнатулар+бөлісулер+пікірлер) / жарияланымдар саны / жазылушылар саны)) x 100%

Artox Media Digital Group жазылушылар санының маңыздылығын жоққа шығармайды. Сондықтан жаңа Әдістемедегі таразылардың таралуы келесідей болады:

- Жазылушылар саны бойынша орын - 0,8
- Қоғамдастықтың жалпы белсенділігі бойынша орын - 0,1
- Мазмұн сапасы бойынша орын - 0,1

Үш метриканың қосындысы бойынша ең аз мәнге ие болған Бренд бірінші орынды алады.
TikTok-тағы қауымдастықтарды талдау

TikTok есептік жазбаларының тиімділігін бағалау үшін ұнатулар мен ізбасарлардың көрсеткіштерін ғана емес, сонымен қатар көріністерді де ескеру қажет. Осы ойын — сауық платформасында брендтік қауымдастықтардың жүргізілуін талдауды нақтылау үшін мамандар формулаға қосымша көрсеткіш-ER view қосты. Метрика реакциялардың жалпы санының зерттелетін кезеңдегі роликтердегі көріністер санына қатынасын көрсетеді. Сондай-ақ, TikTok-та қауымдастықтарды басқаруды талдау үшін салмақ коэффициенттерінің басқа таралуы қолданылады.

Тиімділік көрсеткішін есептеу формуласы:

ηsmm — қауымдастықты басқару тиімділігінің көрсеткіші.
Rsubs — жазылушылар саны бойынша орын.
RERview — Enview бойынша орын (қауымдастықтың жалпы белсенділігі — ұнатулар+репосттар+Пікірлер) / жарияланымдарды қарау саны x 100%.
RERday — ERday бойынша орын (қауымдастықтың жалпы белсенділігі — ұнатулар+бөлісулер+Пікірлер) / айдағы күндер саны/жазылушылар саны) x 100%.
RERpost — ERpost бойынша орын (қауымдастықтың жалпы белсенділігі — ұнатулар+бөлісулер+Пікірлер) / жарияланымдар саны/жазылушылар саны) х 100%.

Салмақ коэффициенттері келесідей бөлінеді:
Жазылушылар саны бойынша орын - 0,5.
Реакциялар мен көру санының арақатынасы бойынша орын - 0,3.
Қауымдастықтағы реакциялардың жалпы саны бойынша орын - 0,1.
Мазмұн сапасы бойынша орын - 0,1.

Төрт метриканың қосындысы бойынша ең төменгі мәнге ие болған Бренд бірінші орында.

Біздің байланыстар
+7 727 347 07 56
Казахстан, город Алматы,
пр-т Абылай Хана, дом 81, кабинет 502,
info@amdg.kz