AMDG SEO

Ас үйге арналған интернет-дүкен трафигін қалай арттыруға болады

Клиент: ivicity.kz
Жылжыту кезеңі: 2021 жылдың наурызы-2022 жылдың ақпаны
Аймақ: Қазақстан
Ivicity.kz бұл өнеркәсіптік ас үй жабдықтары, жиһаздар мен үй бұйымдарының интернет-дүкені. Қазіргі уақытта нарықта ұқсас тауарлар мен қызметтерді ұсынатын 50-ден астам компания бар, бұл осы салада жоғары бәсекелестікке әкеледі.
Клиенттің өтініш беру мақсаттары
Клиент агенттікке хабарласып келесі мақсаттарды тұжырымдады:

  • позицияларды ұлғайту;
  • трафиктің өсуі;
  • сатуды ынталандыру.
Қойылған мақсаттарды іске асыру бірнеше кезеңде жүргізілді.

Бірінші кезең-аудит


Жұмыстың бірінші кезеңінде мамандар аффилиирленген сайттар мен қайталанатын мазмұнды тапты. Қайталанатын мәтіндер мен аналогтық сайттарға сілтемелерді іздеу жүйесінің роботтары теріс қабылдайды және сайт позицияларының өсуіне кедергі келтіреді.

Аудит кезеңінде сайттың жұмысында техникалық проблемалар анықталды. Ресурс тұрақсыз жұмыс істеді, бұл оған позициялар мен трафик көлемін тұрақты түрде арттыруға мүмкіндік бермеді.

Мамандар қателерді жою үшін ұсыныстар әзірледі, сайтты индекстеді.

Екінші кезең — қателерді түзету


Жұмыстың екінші кезеңінде әзірлеуші үшін ТК құрастырылды. Пысықтау жөніндегі міндеттерді агенттік мамандары да, клиент тарапынан әзірлеуші де орындады. Пысықтауларды енгізу SEO-оңтайландырудың маңызды кезеңі болып табылады, өйткені сайттың дұрыс жұмыс істеуі оны одан әрі ілгерілетудің негізі болып табылады.

Үшінші кезең оңтайландыру бағыттарын таңдау


Осы кезеңде жылжыту үшін тақырыптарды таңдау жүргізілді. Мамандар әр түрлі тауарлар топтары мен сайт беттерін қамтитын 45 бағытты таңдады.

Жарнамаланған тақырыпқа сәйкес келетін 300-ден астам сұраныс жиналды. Трафиктің максималды өсуі үшін семантикалық ядроға төмен, орташа және жоғары жиілікті сұраулар енгізілді.

Төртінші кезең — оңтайландыру


Сайтты оңтайландыру жұмыстары келесі қадамдардан тұрды:

1. Тақырыптар мен сипаттамаларды талдау. Сарапшылар сипаттамалар мен тақырыптардың іздеу жүйесінің талаптарына қаншалықты сәйкес келетінін және пайдаланушыларды қызықтыратынын бағалады.
2. Мазмұнды пысықтау. Іздеу жүйелерінде көрінуді арттыру үшін бірегей және құрылымдалған мәтіндер дайындалды.
3. Сайттың техникалық құрамдас бөлігімен жұмыс. Кодтағы қателер түзетілді, беттерді жүктеу жылдамдығы оңтайландырылды, сайттың ыңғайлылығы жақсарды.

Бұл кезеңде сайтты көпжақты оңтайландырудың арқасында позициялардың жақсаруы және трафиктің өсуі байқалды.

Бесінші кезең — бәсекелестерді талдау


Бесінші кезеңде бәсекелестік ортаны зерттеу жүргізілді. Бәсекелестердің сыртқы оңтайландыруын зерттеу негізінде іздеу нәтижелерінің жоғарғы жағында коммерциялық элементтерді, сайттардың сыртқы және ішкі оңтайландыруларын бағалау жасалды. Бәсекелестерді талдау негізінде мамандар клиентке бағытталған ұсыныстар дайындады:

1) жарнамаланатын сайттың коммерциялық элементтерімен жұмыс істеу;
2) ресурсты сыртқы оңтайландыру және сілтеме профилін жасау;
3) ішкі оңтайландыру;
4) бет тақырыптарын, Мета-сипаттамаларды, сайт мазмұнын пысықтау.

Алтыншы кезең —бақылау және түзету


Сайтты оңтайландыру бойынша негізгі жұмыс аяқталғаннан кейін мамандар сайттың көріну, позиция, мазмұн, оның коды және т. б. өзгерістерін бақылауға кірісті.

Бұл оңтайландыру әрекеттерінің тиімділігін бағалауға ғана емес, сонымен қатар Сайттағы пайдаланушылардың мінез-құлқындағы кез келген мәселелерге немесе өзгерістерге жылдам жауап беруге көмектесті.
Беттерді кешенді пысықтаудың арқасында сайт Яндекстің іздеу шығарылымында 46-шы орыннан 31-ші орынға және Google-дағы 85-ші орыннан 48-ші орынға көтеріле алды.

Нәтижелер

Беттерді кешенді пысықтаудың арқасында сайт Яндекстің іздеу шығарылымында 46-шы орыннан 31-ші орынға және Google-дағы 85-ші орыннан 48-ші орынға көтеріле алды.

Если в марте сайт в среднем посещали 4,8 тыс. пользователей, то в феврале количество визитов выросло до 12,3 тыс. За период с марта 2021 г. по февраль 2022 г. трафик на сайте вырос в 2,5 раза.