Қазнетте фармацевтикалық өндірушілердің танымалдылығын жыл сайынғы зерттеу нәтижелері жарияланды

Pharma digital Awards интернетте фармацевтикалық өндірушілердің танымалдылығын зерттеу нәтижелері жарияланды. AMDG digital-агенттігі 2022 жылы әртүрлі санаттағы өнімдері Интернетте ең көп сұранысқа ие болған үздік 3 өндірушіні жариялады. Талдауға 9 санаттан 331-ден астам атау қатысты.
9 санаттың әрқайсысында жеңімпаздар тізімі:
Суық және тұмауға қарсы өнімдер:

  1. Химфарм.
  2. Гедеон Рихтер.
  3. Интерфарма.
Жөтелге қарсы құралдар:

  1. Hexal.
  2. Bionorica.
  3. Химфарм.

Аллергияға қарсы өнімдер:

  1. GSK.
  2. Sanofi.
  3. Nobel AFF.

Күйдіруге арналған өнімдер:

  1. Abbott Laboratories.
  2. Aventis.
  3. PRO.MED.CS.

Көз ауруларына арналған өнімдер:

  1. Lecos.
  2. Синтез.
  3. Фирн-М.

Витаминдер:

  1. Wörwag Pharma.
  2. "Эйкос-Фарм" қазақстандық фармацевтикалық компаниясы.
  3. "Марбиофарм" ААҚ.
Тамақ өнімдері:

  1. Abdi Ibrahim Global Pharm.
  2. Teva.
  3. "Алтайвитамины" АҚ.

Мұрыннан су ағу кезіндегі өнімдер:

  1. Bionorica.
  2. DOSFARM.
  3. P&G Health Germany GmbH.

Варикозды емдеуге арналған өнімдер:

  1. Servier.
  2. Балканфарма-Троян АД.
  3. Иннотек Интернасиональ.





О методологии

Методология исследования включает анализ спроса на продукцию фармпроизводителей в разрезе двух систем: Google и Яндекса. Частота запросов показывает, насколько популярен продукт фармпроизводителя в поисковой системе, то есть сколько пользователей искали этот продукт. Период исследования: январь ― декабрь 2022 года.

Подробнее ознакомиться с методологией и получить список компаний-победителей 2022 года можно здесь.