Мобильді қосымшаларды жылжыту: талдау және оңтайландыру
Брендті интернетте жылжыту-бұл үнемі оңтайландыруды және өнімділікті жақсартуды қажет ететін үздіксіз процесс. Мамандар үнемі қолын импульсте ұстауы керек. Жаңа материалда AMDG сарапшылары деректерді қалай талдау керектігін және Мобильді қосымшаларды тиімді жылжыту үшін жарнамалық науқандарды қалай оңтайландыру керектігін бөліседі.
Главная > Блог > Продвижение мобильных приложений: анализ и оптимизация
Деректерді талдау

Мобильді қосымшалардың жарнамалық науқандарының деректерін талдауға 3 ұғым кіреді: бақылау, атрибуция және аналитика. Олардың әрқайсысын толығырақ қарастырайық.

Бақылау
Бұл пайдаланушылардың әрекеттерін бақылауға мүмкіндік беретін технология.
Мобильді трекинг көмегімен бағаланады:

  • Қандай көздер көбірек қондырғылар әкеледі.
  • Пайдаланушылар жарнамалық арналардан қосымшаға қалай ауысады.
  • Қолданбаға қандай пайдаланушылар келеді.
  • Пайдаланушылар қандай әрекеттер жасайды.
Осы мәліметтер негізінде гипотезалар құрылады және жарнамалық науқандар оңтайландырылады.

Атрибуция
Бұл Пайдаланушының әрекеттерінің түрлендіруге әкелген дереккөзге қатынасы.
Атрибуция түсінуге мүмкіндік береді:

  • Пайдаланушылар қайдан келді.
  • Жарнамалық науқан қаншалықты тиімді

Аналитика
Қолданбаны орнатқаннан кейін пайдаланушының мінез-құлқы туралы деректерді терең талдауды қамтиды.
Аналитика бағалайды:

  • пайдаланушылардың мінез-құлқы;
  • мобильді қосымшаның тиімділігі.
Бақылау жүйелері

Трекинг ― бұл трафик туралы деректерді атрибуциялау және жинау процесі. Болашақта мамандар бұл ақпаратты жарнамалық науқандарды талдау және оңтайландыру үшін пайдаланады. Ең танымал бақылау жүйелері:
  • AdJust,
  • AppMetrica,
  • AppsFlyer
Олардың әрқайсысы әртүрлі сайттарда жылжыту нәтижелері туралы деректерді алуға мүмкіндік беретін бірегей функционалдылық пен мүмкіндіктерге ие.
AdJust және AppsFlyer теңшелген бақылау тақталары мен есептерді жасау мүмкіндігін ұсынады. Сондай-ақ, appsflyer-де Агенттік рұқсаттарды қосуға болады.
Бақылау жүйесін таңдағанда қандай функцияларды ескеру керек?

Бұл алты негізгі функция:

1. Audience segments.
Мақсатты жарнаманы іске қосу үшін "аудитория сегменттерін бөлектеу"мүмкіндігі бар. Бұл құрал аудиторияны белсенді және белсенді емес деп бөлуге және жарнамалық науқанды өткізуден жақсы нәтиже алуға мүмкіндік береді.

2. Custom Dashboards және Custom Reports.
Олар теңшелген есептер мен бақылау тақталарын теңшеуге мүмкіндік береді, соның арқасында сіз деректерді ыңғайлы форматта көре аласыз және тез шешім қабылдай аласыз.

3. Cross-device.
Кросс-құрылғыны бақылауды қолдау пайдаланушының конверсияға дейінгі толық жолын талдауға мүмкіндік береді.

4. Antifraud.
Фрод * жарнамалау үшін көптеген сайттарды пайдалану кезінде келуі мүмкін маңызды емес қондырғыларды бақылауға мүмкіндік береді.

* Frod (Fraud) – бұл жарнама берушінің бюджетін жұмсау мақсатында мобильді қосымшаның қондырғылары мен әрекеттерін жасанды түрде арттыруға бағытталған іс-шаралар.

5. Advertisement Cost.
Аналитикада жарнамалық кампаниялардың шығындары туралы мәліметтер тартылады, UNIT-экономика деп саналады.

6. Ad Revenue.
Қолданба ішіндегі жарнамалар қанша ақша әкелетінін түсінуге мүмкіндік береді.
Шығармашылық

Шығармашылықты құру келесі кезеңдерді қамтиды:

- гипотезаларды іздеу,
- А / B-тестілеу,
- шығармашылықты оңтайландыру.

Гипотезалар - бұл тестілеу кезінде растауға немесе жоққа шығаруға болатын мақсатты аудиторияның әрекеттері туралы болжамдар. Гипотезалар аудиторияның әртүрлі сегменттеріне, стратегияларды, өнімдерді, сондай-ақ шығармашылықтарды сынауға негізделген. Шығармашылықты құру үшін гипотезаны қалыптастыру алгоритмі келесі қадамдарды қамтиды:
Инсайттарды қайдан іздеу керек?

  1. Facebook Insights Tool.
Facebook Insights құралы аудиторияның әлеуметтік-демографиялық портретін, оның қызығушылықтары мен орналасқан жерін көрсетеді. Осы ақпарат негізінде Болашақ тестілеу үшін сегменттерді анықтауға болады.

2. Библиотека рекламы Facebook.
Бұл meta платформаларында жарнамалық науқандарда қолданылатын барлық жарнамалық материалдардың жиынтығы.

3. Ads Transparency от Google.
Қызмет Google-да орналастырылған белсенді жарнамаларды іздеуге мүмкіндік береді.

4. Данные Яндекс.Метрики по сайту.
Яндекс.Метрика қолданба пайдаланушыларын ғана емес, сонымен қатар Клиенттің Веб-сайтына кірушілерді де талдауға мүмкіндік береді. Кең аудиторияның мінез-құлқын талдау сегменттеуді нақтылауға көмектеседі.

5. Данные по продажам.
Пайдаланушылардың сайтқа кіруін қадағалау, содан кейін сату деректерін талдау және сатып алушыларға сипаттама беру маңызды. Алынған ақпарат аудиторияны нақты сегменттеуге және мақсатты параметрлерді нақтылауға мүмкіндік береді.

6. Email.
Егер CRM жүйесі болса, ақпаратты email мекенжайлары мен телефондары арқылы жүктеуге болады. Бұл деректерді Яндекске жүктеуге болады.* Жүйе базаны талдайды және оны келесі сипаттамаларға бөледі:

  • әлеуметтік-демографиялық;
  • ГЕО;
  • мүдделер;
  • мінез-құлық;
  • құрылғы түрі
*Крипта — бұл жарнама берушілер үшін маңызды пайдаланушы сипаттамаларын, мысалы, олардың жасын, табысы мен мүдделерін, олар тұратын қаланың ауданын анықтауға мүмкіндік беретін технология.

Осы ақпарат негізінде тест құралдары құрылады.

Шығармашылық түрлері

Баннерлердің 4 нұсқасы бар:

  1. Пайдаланушы шығармашылық жарнамалық екенін біледі.
  2. Пайдаланушы шығармашылық жарнама екенін түсінбейді.
  3. Playable ads-пайдаланушыға қолданбаның, ойынның интерактивті бөлігін ұсынатын жарнама.
  4. Динамикалық ремаркетинг - пайдаланушы сайтта қараған өнімнің көрінісі.
Шығармашылық - табысты жарнамалық науқанның негізі. Мақсатты аудиторияны қызықтыратын дұрыс жарнамалық материалдар жарнаманың конверсиясын арттыруға мүмкіндік береді. Бұл жағдайда көптеген шығармашылықтар болуы керек. Жаңа гипотезаларды жасау және сынау үнемі қажет.
Шығармашылық пайдаланушыларды қызықтыра алатынын алдын ала бағалау үшін келесі сұрақтарға жауап беру керек:
Креативтерді A / B-тестілеуді өткізу

Шығармашылықтың практикалық тиімділігі мен ұсынылған гипотезалардың өзектілігін A/B тестілеу арқылы бағалауға болады. Тест арқылы мақсатты аудиторияның шығармашылыққа қалай жауап беретінін анықтау оңай.

A / B тестілеуін қалай өткізуге болады?
Ставкаларды тағайындау стратегиялары

Жарнама беруші қол жеткізгісі келетін мақсатқа байланысты науқандар 3 стратегия бойынша оңтайландырылуы мүмкін:

1. Mobile App Installs ― қолданбадағы оқиғаға оңтайландыру. AEO пайдаланушылардың қолданба ішінде мақсатты әрекеттерді орындауын қалайтындар үшін жұмыс істейді: тіркелу, сатып алу және т. б.

2. App Event Optimization ― қолданбадағы оқиғаға оңтайландыру. AEO пайдаланушылардың қолданба ішінде мақсатты әрекеттерді орындауын қалайтындар үшін жұмыс істейді: тіркелу, сатып алу және т. б.

3. Value Optimization (VO) ― жарнамалық науқаннан пайда табуды оңтайландыру. Vo қосымшадан кірісті ұлғайтқысы келетіндерге және шығындарды оңтайландырғысы келетіндерге жарамды.
Оңтайландыру

Жалпы ұсыныстар

В условиях постоянно растущего рынка мобильных приложений важно не терять время и предпринимать верные шаги на пути к продвижению вашего продукта. Выбор компетентных специалистов по продвижению мобильного софта поможет не просто привлечь новых пользователей, но и сделать их вашими лояльными клиентами и постоянными покупателями. Знание алгоритмов и особенностей рекламных кампаний в этой сфере позволяет рекламодателю быстрее достигать желаемых результатов и становиться все более известным на рынке.