Инсайттарды қайдан іздеу керек?- Facebook Insights Tool.
Facebook Insights құралы аудиторияның әлеуметтік-демографиялық портретін, оның қызығушылықтары мен орналасқан жерін көрсетеді. Осы ақпарат негізінде Болашақ тестілеу үшін сегменттерді анықтауға болады.
2.
Библиотека рекламы Facebook.
Бұл meta платформаларында жарнамалық науқандарда қолданылатын барлық жарнамалық материалдардың жиынтығы.
3.
Ads Transparency от Google.
Қызмет Google-да орналастырылған белсенді жарнамаларды іздеуге мүмкіндік береді.
4.
Данные Яндекс.Метрики по сайту.
Яндекс.Метрика қолданба пайдаланушыларын ғана емес, сонымен қатар Клиенттің Веб-сайтына кірушілерді де талдауға мүмкіндік береді. Кең аудиторияның мінез-құлқын талдау сегменттеуді нақтылауға көмектеседі.
5.
Данные по продажам.
Пайдаланушылардың сайтқа кіруін қадағалау, содан кейін сату деректерін талдау және сатып алушыларға сипаттама беру маңызды. Алынған ақпарат аудиторияны нақты сегменттеуге және мақсатты параметрлерді нақтылауға мүмкіндік береді.
6.
Email.
Егер CRM жүйесі болса, ақпаратты email мекенжайлары мен телефондары арқылы жүктеуге болады. Бұл деректерді Яндекске жүктеуге болады.* Жүйе базаны талдайды және оны келесі сипаттамаларға бөледі:
- әлеуметтік-демографиялық;
- ГЕО;
- мүдделер;
- мінез-құлық;
- құрылғы түрі
*Крипта — бұл жарнама берушілер үшін маңызды пайдаланушы сипаттамаларын, мысалы, олардың жасын, табысы мен мүдделерін, олар тұратын қаланың ауданын анықтауға мүмкіндік беретін технология.
Осы ақпарат негізінде тест құралдары құрылады.
Шығармашылық түрлеріБаннерлердің 4 нұсқасы бар:
- Пайдаланушы шығармашылық жарнамалық екенін біледі.
- Пайдаланушы шығармашылық жарнама екенін түсінбейді.
- Playable ads-пайдаланушыға қолданбаның, ойынның интерактивті бөлігін ұсынатын жарнама.
- Динамикалық ремаркетинг - пайдаланушы сайтта қараған өнімнің көрінісі.