AMDG мамандары интегралды бағалаудың барлық көрсеткіштерін 0-ден 1-ге дейінгі шкалада көрсету үшін стандарттады. Олардың әрқайсысына 0,8-ден 1,2-ге дейінгі мультипликатор тағайындалды, бұл желідегі беделді басқару үшін коммуникацияның белгілі бір бағытының маңыздылығын көрсетеді. Бұл коэффициенттерді AMDG компаниясының мамандары Қазақстанның банк секторын маркетингтік зерттеу барысында есептеген.
Әдістемені жобаның веб-сайтында толығырақ оқуға болады.
RQI Kazakhstan-2022 шыңында кім бар?
Зерттеу нәтижесінде брендтің беделін басқару Сапасын және компанияның коммуникациялық саясатының тиімділігінің жергілікті көрсеткіштерін интегралды бағалаумен рейтинг құрылды. Осылайша, RQI Kazakhstan рейтингінде 2022 жылы Kaspi банкі жетекші орынға ие болды. ForteBank банкі екінші орында, ал үшінші жол Freedom Bank-ке тиесілі.