Reputation Quality Index қазір Қазақстанда. AMDG"банктер" сегментінде беделді басқару бойынша бірінші салалық рейтингті ұсынды

2023 жылдың сәуір айында AMDG Kazakhstan компаниясының сарапшылары Reputation Quality Index бірінші салалық рейтингін жариялады. Зерттеу аясында Қазақстанның 2022 жылғы банк сегментіндегі беделді жұмыстардың сапасы бағаланды. 21 Банктің көрсеткіштері талданды. Бұрын зерттеу тек Ресей банктері үшін қол жетімді болатын.
"RQI Kazakhstan ― ның басты мақсаты-тұтынушыларға қызмет көрсетудің жоғары стандарттарын интернетте енгізу.
Рейтинг сандық ортада брендтің беделі қалай қалыптасатынын түсінуге, байланыс саясатының күшті және әлсіз жақтарын анықтауға, интернеттегі даму стратегиясын күшейтуге мүмкіндік береді"
АНДРЕЙ СИМОНЧИК
Director of Sales AMDG
2022 жылғы рейтингті дайындау кезінде талданды:
  • 400 беттен тұратын YouTube;
  • 800 бет іздеу;
  • Интернеттегі 436 812 пайдаланушы туралы ескертулер;
  • банктердің ресми қауымдастықтарындағы пайдаланушылардың өтініштеріне жауап беру жылдамдығы;
  • әлеуметтік желілерді жүргізу сапасы.
"Біз банк процесінің екі жағына да пайдалы болатын рейтинг жасағымыз келді. Сізге несие алу керек делік. Банктердің ұсыныстарын зерттеумен қатар, туыстарына, достарына, әріптестеріне сауалнама әрқашан басталады ― кім және қайда алды, нюанстар бар ма. Және, әрине, интернеттен ақпарат іздеу. Бұл бренд имиджінен және оның беделінен басқа ештеңе емес. Карталарында бір жұлдыз және ондаған шолуы бар банкке барасыз ба? Шарттар бойынша алдадыңыз ба? Әрине, жоқ. Бірақ "бестік" және жағымды қызмет көрсететін банк, егер ставка сәл жоғары болса да, жеке шыңында болады.

Екінші жағынан, әрқашан қолайлы шарттары, жақсы тарифтері бар және клиенттер өтіп бара жатқан банк бар. Бірақ неге? Көптеген себептер болуы мүмкін: әлеуметтік желілерден бастап, клиенттер бірнеше күн бойы өз сұрақтарына жауап күтеді және басқа, жедел банкке жүгінуге уақыт алады, алыстағы (шартты түрде) 2012 жылдан бастап теріс пікірге дейін, ол ешнәрсемен жабылмаған және негізгі сұраулар бойынша іздеу нәтижелерінің жоғарғы жағында. Ия, сол кезден бастап банк бәрін өзгерте алады, бірақ бұл туралы бәріне және ең бастысы беделді ТОП-10-ға қалай айту керек?"
АННА БОГУМИНСКАЯ
AMDG беделді маркетинг бөлімінің бастығы
AMDG мамандары интегралды бағалаудың барлық көрсеткіштерін 0-ден 1-ге дейінгі шкалада көрсету үшін стандарттады. Олардың әрқайсысына 0,8-ден 1,2-ге дейінгі мультипликатор тағайындалды, бұл желідегі беделді басқару үшін коммуникацияның белгілі бір бағытының маңыздылығын көрсетеді. Бұл коэффициенттерді AMDG компаниясының мамандары Қазақстанның банк секторын маркетингтік зерттеу барысында есептеген.

Әдістемені жобаның веб-сайтында толығырақ оқуға болады.

RQI Kazakhstan-2022 шыңында кім бар?

Зерттеу нәтижесінде брендтің беделін басқару Сапасын және компанияның коммуникациялық саясатының тиімділігінің жергілікті көрсеткіштерін интегралды бағалаумен рейтинг құрылды. Осылайша, RQI Kazakhstan рейтингінде 2022 жылы Kaspi банкі жетекші орынға ие болды. ForteBank банкі екінші орында, ал үшінші жол Freedom Bank-ке тиесілі.
Ознакомиться со всеми представителями рейтинга можно на сайте.

Если вы хотите задать вопрос по рейтингу или получить аудит своего бренда, обратитесь к специалистам AMDG по адресу: info@amdg.kz.

Мы с радостью ответим на ваши вопросы.