2023 жылдың II тоқсанында Қазнеттің ең көрінетін сайттарының ТОП-Ы қалай өзгерді. AMDG зерттеуі



AMDG digital-агенттігі ай сайын іздеу жүйелеріндегі сайттардың көрінуін зерттейді. Шілде айында мамандар 2023 жылдың II тоқсанындағы 4 санаттағы негізгі өзгерістерімен бөлісті. Сонымен, "банктер", "Тұрмыстық техника" және "Электроника" тақырыптарында көшбасшылар өзгерді, ал "Косметика" санатында көрінудің қалыптан тыс секірістері болды. Көрсеткіштің тұрақсыздығы зерттелетін тақырыптардағы ТОП-10 құрамына қалай әсер етті-AMDG жаңа материалынан оқыңыз.
Банктер
2023 жылдың II тоқсанында" банктер " ТОП-5 санаты өзгерген жоқ. Ең көрнектілері ЦентрКредит Банкі, Halyk Bank, Еуразиялық банк, Нұрбанк және ВТБ Банкі болды.

Тақырып жетекшісі, сайт bcc.kz. сәуірде ол 5,82% көрінуді қосты, ал мамырда ол 4,64% көрінуді жоғалтты. Бұл мамыр айындағы санаттағы ең үлкен төмендеу. Зерттелетін кезеңнің соңында Банктің көрінуінің қорытынды пайызы 68,30% құрады. Бұл тоқсанның басындағыдан 10,17% - ға көп.

Сәуір және мамыр айларында сайттың көрінуі halykbank.kz шамамен бір деңгейде қалды-шамамен 48,50%. Алайда маусым айында Halyk Bank көрсеткіші бірден 7,75% - ға өсті. Осы секіріске қарамастан, сайт 3 ай бойы рейтингтің 2-ші орнын тұрақты иеленді.

Нұрбанк осы тоқсанда тиімділіктің оң серпінін көрсетті. Мамыр айындағы көрінудің 3,85% төмендеуіне қарамастан, сайт nurbank.kz мамыр айында 26,80% - дан маусым айында 44,28% - ға дейін өсті. Көрсеткіштің өсуі позициялардың өсуіне түрткі болған жоқ. Маусым айында nurbank.kz көрінудің жоғарылауына байланысты 4-тен 5-ші орынға түсті vtb-bank.kz 18,63% (44,70%). Көрсеткіштің кенеттен өсуі ВТБ банкіне 5-тен 4-ші орынға ауысуға мүмкіндік берді.

Тиімділіктің 6,98% өсуіне байланысты Home Credit Bank (home.kz) сәуір айында ол 13-ші позициядан 8-ші позицияға көтеріліп, 8,65% көріну деңгейіне жетті. Өсу мамыр айында жалғасты. Home.kz 9,60% тиімділік көрсеткішімен 6-шы орынға көтерілді. Тоқсанның соңында сайт 7-ші орынға түсіп, ресурстың көрінуі 10,07% - ға дейін өсті.

ForteBank (bank.forte.kz) Сәуірде 7-ші болды. II тоқсанның басында сайттың көрінуі 8,71% - ға жетті. Алайда, келесі айдың өзінде ресурс 2,13%-ға (6,58%) төмендеуіне байланысты жетіншіден тоғызыншы орынға төмендеді. Сайттың маусым айындағы тиімділік деңгейі мамырдан 1,5 есе төмен. Көрінудің төмендеуіне байланысты bank.forte.kz тоқсанның соңында ол рейтингтің 10-шы қатарына түсті.
Косметика
"НикОль" Интернет-дүкеніне (nickol.kz) II тоқсанда біріншілікті сақтау мүмкін болмады. Егер сәуір және мамыр айларында сайттың орташа Көріну деңгейі сәйкесінше 43,30% және 43,39% болса, маусым айындағы тиімділік деңгейі 6,15% төмен болды. Зерттеу кезеңінің соңында көрсеткіштің төмендеуіне байланысты ресурс nickol.kz 1-ші орыннан 3-ші орынға көшті.

MonAmie (monamie.kz) II тоқсанда, керісінше, 3 позицияға көтерілді. Сәуір айында сайт 1,26% көрінуді қосып, төртінші болды (39,55%). Келесі айда ресурс тиімділіктің төмендеуіне байланысты 3-ші орынға көшті goldapple.kz. Маусым көрсеткіші monamie.kz (45,25%) мамыр айынан 5,72% жоғары болды, соның арқасында сайт "Косметика"тақырыбында көшбасшы болды.

"Алтын Алма" бренді (goldapple.kz) сәуір айында көрінудің 20,54% (42,52%) өсуіне байланысты ТОП-3 тақырыпқа еніп кетті. Мамыр айында Интернет-дүкен 10,73% көрінуді жоғалтты, бұл оны бесінші орынға түсірді (31,79%). "Алтын алманың" қозғалысы маусым айында жалғасты. Көріну goldapple.kz тағы 8,40% - ға төмендеді-нәтижесінде сайт тек 6-орынға ие болды (23,39%).

II тоқсанның басында cosmart ең көрінетін он сайтқа Cosmart (cosmart.kz) 16,10% көрсеткішімен. Мамыр айында көрінудің 10,02% өсуіне байланысты Интернет-дүкен рейтингтік кестенің тоғызыншы жолынан жетінші жолына дейін өсті (26,12%). Алайда маусым айында тиімділік деңгейі cosmart.kz 7,37%-ға дейін төмендеді, бұл сайтты ТОП-10-дан шығарып, 15-ші орынға түсірді.

Алғаш рет сәуір айында "Косметика" тақырыбындағы ТОП-10-ға Yves Rocher интернет-дүкені кірді. Сайт yves-rocher.kz көрінуді 15,98% - ға арттырып, 18,90% көрсеткішімен 20-дан 8-ші орынға көтерілді. Келесі айда ресурс 2,67% жоғалтты, бұл тоғызыншы орынға төмендеді (16,23%). Маусым айындағы рейтингте интернет-дүкен бәсекелестің құлдырауына байланысты 8-ші орынға (16,31%) оралды cosmart.kz.
Тұрмыстық техника
Тоқсанның басында Technodom көрсеткішінің төмендеуі (technodom.kz) оның біріншілігіне 6,98% әсер еткен жоқ. Алайда мамыр айында тиімділіктің 7,39% төмендеуі интернет-дүкенді бір сатыға (70,37%) төмендетті. Маусым айында сайт тиімділіктің рекордтық деңгейіне қол жеткізді. Technodom Көріну деңгейі 89,95% - ға жетті, бұл мамыр айынан 19,58% жоғары. Сайт қайтадан өз санатында көшбасшы болды.

Kaspi интернет-дүкені (kaspi.kz) сәуір айында 72,38% көріну көрсеткішімен 2-ші орында болды. Мамыр айында сайттың тиімділігі 1,08% - ға өсті. У тиімділігін арттыру kaspi.kz бәсекелестердің құлдырауы ресурстың рейтингтің 1-ші сатысына көтерілуіне әкелді. Маусым айында интернет-дүкен құлдырауды күтті. II тоқсанның соңында бұл көрсеткіш рекордтық 27,80% - ға төмендеді. Нәтижесінде kaspi.kz 45,66% көріну деңгейімен 4-ші орынға ие болды.

Сәуір рейтингінің қорытындысы бойынша Sulpak (sulpak.kz) тақырыптағы ең үлкен төмендеу тіркелді. Көріну көрсеткіші 9,85% - ға төмендеп, 62,73% - ға жетті. Егер сәуір мен мамыр айларында ресурс 3-ші орында тұрса, маусым айында sulpak.kz тиімділіктің 85,98%-ға дейін өсуі есебінен 2-ші орынға көтерілді. Маусым айындағы "Тұрмыстық техника" санатында көрінудің 21,89% - ға артуы ең жоғары болып табылады.

"Арман" дүкендер желісінің көрінуі (mechta.kz) II тоқсанның алғашқы 2 айында 0,94% - ға өсті. Сәуір және мамыр айларында сайт рейтингтің төртінші орнында болды. Маусым айында көрсеткіш mechta.kz 70,71% дейін өсті. Тиімділіктің 9,28% - ға өсуі (мамыр айымен салыстырғанда) және орын ауыстыру kaspi.kz 4-ші позицияға ресурсқа рұқсат етілді mechta.kz Көріну деңгейі бойынша 3-ші болу.

Егер сәуір айында Alfa алаңы болса (alfa.kz) 8,72% көрінуімен 9-шы орынды иеленді, содан кейін мамыр айында ресурс тиімділіктің шамалы төмендеуіне қарамастан (-0,36%) 8-ші орынға көшті. Маусым айында Alfa интернет-дүкені бірден 2 орынға көтеріліп, 6-шы орында тұрды. Тоқсан қорытындысы бойынша сайттың Көріну деңгейі 13,64% - ға жетті. Бұл зерттеу кезеңінің басындағы көрсеткіштен 4,92% - ға көп.

Сәуір айында Bosch "Тұрмыстық техника" санатындағы ең көрінетін он сайтқа қосылды (boschcenter.kz) көріну өсімі 1,66% және жалпы көрсеткіші 4,89%. Мамыр айында сайт 0,74%-ға төмендегеніне қарамастан 10-шы орында қалды. Маусым рейтингінде boschcenter.kz 3,60% көрінуімен тек 16-шы орынды иеленді.
Электроника
Көшбасшылықтың сақталуына қарамастан, сәуір айында Technodom веб-сайтының көрінуі (technodom.kz) 9,61% - ға (61,87%) төмендеді. Мамыр айында сайт тағы 4,44% тиімділікті жоғалтты және 57,43% көрсеткішімен 2-ші қатарға орналасты. Тоқсанның ортасында позициялардың төмендеуіне қарамастан, маусым айында көріну technodom.kz 77,15% (+19,72%) дейін көтерілді. Бұл өсу ресурстың рейтингтегі көшбасшылығын қалпына келтіруге мүмкіндік берді.

Kaspi көрсеткіші (kaspi.kz) сәуір айында 4,29% - ға төмендеп, 59,43% - ға жетті. Көрінудің мамырдағы төмендеуі technodom.kz Kaspi тоқсанның ортасында 58,80% көрсеткішімен бірінші жолды алуға мүмкіндік берді. Алайда, келесі айдың өзінде интернет-дүкеннің тиімділігі шамамен 2 есе төмендеді, бұл ресурсты kaspi.kz Көріну деңгейі 29,65% болатын 4-ші орынға дейін төмендеді.

Sulpak дүкендер желісі (sulpak.kz) тоқсанның басында көрсеткіштің 4,60% жоғалтты, бірақ 3-ші орында қалды (43,93%). Мамыр айында ресурстың көрінуі сәл жақсарды (+0,18%). Сонымен қатар, бәсекелестердің құлдырауына байланысты сайт рейтингте 3-ші орынға ие болды. Маусым болды sulpak.kz өсу айы. Тоқсанның соңында интернет-дүкеннің тиімділігі 66,41% деңгейіне жетті. Бір айда ресурстың көрінуі 22,30% - ға өсті, соның арқасында Sulpak дүкендер желісі "Электроника"санатындағы үздік 10-шы орында.

"Ақ жел" интернет-дүкенінің көрінуі (shop.kz) тоқсанның соңында ғана оң динамиканы көрсетті. Егер сәуірден мамырға дейінгі кезеңде ресурстың тиімділігі 0,26% - ға төмендесе, маусым айында көрсеткіш 26,88% - дан 36,62% - ға дейін көтерілді. II тоқсанның соңғы айындағы өсім 9,74% құрады. Мұндай көріну деңгейінің өзгеруі сайтқа мүмкіндік берді shop.kz рейтингтік кестенің 5-ші жолынан 4-ші жолына ауысыңыз.

Meloman (meloman.kz) сәуір айында 9,30% тиімділік деңгейімен сайттардың көріну рейтингінің 8-ші орынды иеленді. Мамыр айында көріну коэффициенті 0,43%-ға төмендеді, бұл интернет-дүкеннің төменгі сызыққа түсіп, 9-шы орынға ие болды (8,87%). Қарқынды өсу meloman.kz маусым айында көрсетті. Тоқсанның соңғы айында сайттың көрінуі ғана емес (+7,84%), сонымен қатар компанияның рейтингтегі жағдайы жақсарды. Ресурс 17,14% көріну деңгейімен 7 - ші орында.

Сондай-ақ, ай сайынғы зерттеу аясында "Сантехника", "Жиһаз", "сақтандыру компаниялары", "Медицина", "Ұялы телефондар", "Киім", "Климаттық техника"сияқты санаттар талданды. Осы тақырыптардағы көрсеткіштердің нәтижелері мен динамикасы туралы мына жерден білуге болады.

Зерттеу туралы
Көріну рейтингі таңдалған SEO жылжыту стратегиясының қаншалықты тиімді екенін түсінуге мүмкіндік береді.

Зерттеу әдістемесімен, сондай-ақ басқа айлардағы сайттардың көріну статистикасымен толығырақ мына жерден танысуға болады.

Егер сіздің компанияңыз негізсіз рейтингке кірмейді немесе тиісті орынға ие емес деп ойласаңыз, компиляторларға хабарласыңыз info@amdg.kz.