Көшбасшылықтың сақталуына қарамастан, сәуір айында
Technodom веб-сайтының көрінуі (technodom.kz) 9,61% - ға (
61,87%) төмендеді. Мамыр айында сайт тағы 4,44% тиімділікті жоғалтты және
57,43% көрсеткішімен 2-ші қатарға орналасты. Тоқсанның ортасында позициялардың төмендеуіне қарамастан, маусым айында көріну
technodom.kz 77,15% (
+19,72%) дейін көтерілді. Бұл өсу ресурстың рейтингтегі көшбасшылығын қалпына келтіруге мүмкіндік берді.
Kaspi көрсеткіші (kaspi.kz) сәуір айында 4,29% - ға төмендеп,
59,43% - ға жетті. Көрінудің мамырдағы төмендеуі technodom.kz
Kaspi тоқсанның ортасында
58,80% көрсеткішімен бірінші жолды алуға мүмкіндік берді. Алайда, келесі айдың өзінде интернет-дүкеннің тиімділігі шамамен 2 есе төмендеді, бұл ресурсты
kaspi.kz Көріну деңгейі 29,65% болатын 4-ші орынға дейін төмендеді.
Sulpak дүкендер желісі (sulpak.kz) тоқсанның басында көрсеткіштің 4,60% жоғалтты, бірақ 3-ші орында қалды (
43,93%). Мамыр айында ресурстың көрінуі сәл жақсарды (+0,18%). Сонымен қатар, бәсекелестердің құлдырауына байланысты сайт рейтингте 3-ші орынға ие болды. Маусым болды
sulpak.kz өсу айы. Тоқсанның соңында интернет-дүкеннің тиімділігі
66,41% деңгейіне жетті. Бір айда ресурстың көрінуі 22,30% - ға өсті, соның арқасында
Sulpak дүкендер желісі "Электроника"санатындағы үздік 10-шы орында.
"
Ақ жел" интернет-дүкенінің көрінуі (
shop.kz) тоқсанның соңында ғана оң динамиканы көрсетті. Егер сәуірден мамырға дейінгі кезеңде ресурстың тиімділігі 0,26% - ға төмендесе, маусым айында көрсеткіш
26,88% - дан
36,62% - ға дейін көтерілді. II тоқсанның соңғы айындағы өсім 9,74% құрады. Мұндай көріну деңгейінің өзгеруі сайтқа мүмкіндік берді
shop.kz рейтингтік кестенің 5-ші жолынан 4-ші жолына ауысыңыз.
Meloman (meloman.kz) сәуір айында
9,30% тиімділік деңгейімен сайттардың көріну рейтингінің 8-ші орынды иеленді. Мамыр айында көріну коэффициенті 0,43%-ға төмендеді, бұл интернет-дүкеннің төменгі сызыққа түсіп, 9-шы орынға ие болды (
8,87%). Қарқынды өсу
meloman.kz маусым айында көрсетті. Тоқсанның соңғы айында сайттың көрінуі ғана емес (+7,84%), сонымен қатар компанияның рейтингтегі жағдайы жақсарды. Ресурс
17,14% көріну деңгейімен 7 - ші орында.
Сондай-ақ, ай сайынғы зерттеу аясында "Сантехника", "Жиһаз", "сақтандыру компаниялары", "Медицина", "Ұялы телефондар", "Киім", "Климаттық техника"сияқты санаттар талданды. Осы тақырыптардағы көрсеткіштердің нәтижелері мен динамикасы туралы
мына жерден білуге болады.