Мамыр айында Қазнет сайттарының көрінуі қалай өзгерді?
AMDG зерттеуі


Digital-amdg агенттігі мамыр айында іздеу жүйелеріндегі сайттардың көрінуін ай сайынғы зерттеу нәтижелерімен бөлісті. Жаңа материалда сіз қандай сайттар "Тұрмыстық техника" және "Электроника" санаттарының жаңа көшбасшыларына айналғанын және "Косметика"үздік 3 тақырыбында қандай өзгерістер болғанын білесіз.
Тұрмыстық техника
"Тұрмыстық техника" санатында мамыр айында бірінші орын Kaspi-ге тиесілі. Компанияның сайты екінші жолдан көтерілді, жалпы көрсеткіш kaspi.kz 73,46% құрады. Өткен айдың көшбасшысы - Technodom (technodom.kz) - көрсеткіште 7,39% жоғалтты және бір сатыға төмендеді (70,37%).

Sulpak көріну (sulpak.kz) 1,36% - ға өсті, бірақ бұл сайттың жоғарғы позициясын өзгертпеді (64,09%). Көрсеткіштің 2,50% өсуі Smartshop рейтингтік орнына да әсер еткен жоқ. Сайт smartshop.kz жалпы көріну пайызы 13,15% болатын алтыншы жолды алады. DNS (dns-shop.kz) көрсеткіште 1,19% жоғалтты, бірақ жетінші орынды сақтап қалды (8,98%). "Ақ жел" цифрлық техника дүкендерінің желісі (shop.kz) 1,60% көрінуін жоғалтып, сегізіншіден тоғызыншы орынға көшті (8,01%). Көрсеткіштің төмендеуіне байланысты shop.kz Alfa интернет-дүкені рейтингтегі позицияларды жақсарта алды. Сайт alfa.kz (8,36%) көрінудің шамалы төмендеуіне қарамастан сегізінші қатарға көтерілді (-0,36%).
Электроника
Көктемнің соңғы айында Электроника тақырыбында көшбасшы өзгерді. Өткен айдың ең көрінетін сайты Technodom (technodom.kz) мамыр айында көрсеткіштің 4,44% жоғалтты, тиімділіктің жалпы пайызы 57,43% құрады. Көрінудің төмендеуі technodom.kz Kaspi мүмкіндік берді (kaspi.kz) 58,80% көрсеткішімен бірінші жолды алу. Мамыр айында Alfa хабарландыру базасы 2,12% көрінуді жоғалтты, бірақ сайт рейтингте жетінші орынды сақтай алды. Sony Center бәсекелестерінің көрінуінің төмендеуіне байланысты (sonycenter.kz) жоғарыдағы бір жолға көтеріліп, сегізінші орынға ие болды (8,89%). Meloman (meloman.kz) бір сатыға төмен түсіп, тоғызыншы орында тұрды (8,87%). Үздік 10 Marwin интернет-дүкенін жабады (marwin.kz) (4,40%).
Косметика
"Косметика" тақырыбында өзгеріс ТОП-3-те болды. Мамыр айында "Алтын Алма" 10,73% көрінуін жоғалтты. Көрсеткіштің төмендеуі рейтингтегі интернет-дүкеннің жағдайына әсер ете алмады. Сайт goldapple.kz екіншіден бесінші орынға түсіп, көрінудің жалпы пайызы 31,79% құрады. "Алтын алма" орнын Kaspi иеленді (kaspi.kz) (41,75%). Сайт көрсеткішінің төмендеуі аясында goldapple.kz Monamie интернет-дүкендеріне (monamie.kz) (39,53%) және MAKEUP (makeup.kz) (34,33%) жоғарыға көтеріліп, сәйкесінше төртінші және бесінші орындарды иеленді. Көру қабілетінің 10,02% өсуіне байланысты cosmart интернет-дүкені (cosmart.kz) рейтингте тоғызыншыдан жетінші орынға дейін өсті. Сайттың жалпы көрсеткіші cosmart.kz 26,12% құрады. Сегізінші орында Beautyisland (beautyisland.kz) (25,15%). Интернет-дүкен жетіншіден сегізінші жолға дейін төмендеді. Сайт yves-rocher.kz ол 2,67% жоғалтты, соның салдарынан ол бір сатыға төмендеп, тоғызыншы орынға ие болды. "Ив Рошер" дүкенінің жалпы көріну пайызы 16,23% құрады.
Банктер
"Банктер" санатындағы көрінудің жалпы төмендеуіне қарамастан, көптеген компаниялар рейтингтегі позициясын сақтай алды.

Көрсеткіштің ең үлкен төмендеуі тақырып көшбасшысы – ЦентрКредит банкінде тіркелді (bcc.kz) - 4,64%. Банк рейтингте біріншілікті сақтай алды, көрінудің жалпы көрсеткіші 53,49% құрады. Еуразиялық банк (eubank.kz) тиімділіктің 2,59% жоғалтты, бірақ бұл Банктің рейтингтегі жағдайына әсер етпеді. Нұрбанктің көрсеткіші 3,85% - ға төмендеді nurbank.kz төртінші орынды сақтап қалды. VTB көрсеткішінің 1,22% - ға өсуі банктің рейтингтік кестедегі жағдайына әсер еткен жоқ. Сайт vtb.kz әлі де бесінші орында (26,07%). Home CREDIT Bank бәсекелестерінің көрсеткіштерінің төмендеуіне байланысты (home.kz) сегізінші жолдан алтыншы жолға көтерілді, көрінудің қорытынды көрсеткіші 9,60% құрады. Altyn-i (altyn-i.kz) бір сатыға төмен түсіп, жетінші орынға ие болды (9,60%). Bereke bank (8,46%) үздік 10-ға еніп, сегізінші орынға ие болды. Өткен аймен салыстырғанда Банктің көріну өсімі 4,01% құрады. ForteBank (bank.forte.kz) көріну көрсеткішінің 2,13%-ға (6,58%) төмендеуіне байланысты жетіншіден тоғызыншы орынға төмендеді. Jusan ең көрінетін он сайтты жабады (jusan.kz) (5,54%).

Сондай-ақ, ай сайынғы зерттеу аясында "Сантехника", "жиһаз", "сақтандыру компаниялары", "Медицина", "ұялы телефондар", "киім" және "Климаттық техника"сияқты санаттар талданды. Осы тақырыптардағы көрсеткіштердің нәтижелері мен динамикасы туралы мына жерден білуге болады.
Зерттеу туралы
Көріну рейтингі таңдалған SEO жылжыту стратегиясының қаншалықты тиімді екенін түсінуге мүмкіндік береді.

Зерттеу әдістемесімен, сондай-ақ басқа айлардағы сайттардың көріну статистикасымен толығырақ мына жерден танысуға болады.

Если вы полагаете, что ваша компания необоснованно не включена в рейтинг или не занимает надлежащее место, пожалуйста, свяжитесь с составителями по адресу info@amdg.kz.