ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГТЕ ЖҰМЫСТЫ ҚАЛАЙ ҚҰРУҒА БОЛАДЫ

Главная > Блог > Как выстроить работу в интернет-маркетинге
Интернет-маркетинг клиентке тікелей қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бірақ интернет-стратегияны дұрыс құру үшін осы салада айналысатын адам немесе агенттік қажет. Шешім қабылдау керек-адамды ставкаға алу немесе агенттікпен келісім-шарт жасау керек пе? Мұны кезең-кезеңімен қарастырайық.

Интернет-маркетинг барлық мәселелерге арналған таблетка ретінде.

Енді сіз компанияның веб-сайтынсыз жай жоқ деп сенімді түрде айта аласыз.
DataReportal, DIGITAL 2021: KAZAKHSTAN
Клиенттер өте талғампаз болды, олар компанияға қоңырау шалғысы келмейді немесе бір жерге барғысы келмейді. Олар сайтты ашып, қажет нәрсені сол жерден көріп, сатып алғысы келеді. Мұны datareportal деректері дәлелдейді, соның ішінде. DIGITAL 2021: KAZAKHSTAN. 2020 жылғы қаңтарды 2021 жылғы қаңтарға салыстыру кезінде интернет пайдаланушылардың өсімі +5%, ал әлеуметтік желі пайдаланушыларының өсімі +26,3% құрады. Пайдаланушылар Интернетке белсенді түрде кіріп, әлеуметтік желілерде тіркеледі.
Телешоуларды көргенде, тұтынушылар әлі де әлеуметтік желілердегі жаңалықтар арналарын парақтайды.
Интернет қолданушыларының саны өте тез өсіп келеді, яғни сіздің интернет-жарнамаңыз көбірек адамдарға қол жеткізе алады.

Мультиплатформалық деректер Nielsen (USA) аудитория есебіне сәйкес мазмұнның өзектілігін арттырады.
88% - теледидар қарау кезінде екінші құрылғыны пайдаланыңыз.
71% - теледидарда не болып жатқанына байланысты мазмұнды қараңыз.
41% - достарына/отбасыларына не көретіндері туралы жазады.



ИНТЕРНЕТТЕГІ ВЕБ-САЙТЫҢЫЗДЫ ҚАЛАЙ ЖЫЛЖЫТУҒА БОЛАДЫ?

Интернеттегі ақпараттың үлкен көлемінің арасында клиент сіздің сайтыңызға және сіздің тауарларыңызға қалай жетуге болатындығы туралы сұрақ туындайды. Интернет-маркетингтің әртүрлі құралдарын қолдануға болатын жетекшілерге қол жеткізу стратегиясы жақсы құрылуы керек.
  • 1
    Әлеуметтік медиа немесе SMM (Social Media Marketing)
    әлеуметтік желілерде тауарлар мен қызметтерді жылжыту.
  • 2
    SEO
    бұл сайтты іздеудің жоғарғы жағына органикалық түрде жылжыту. Кілттерді дұрыс таңдау, тақырыптарды таңдау, дұрыс және сәйкес мета тегтерді құрастыру және сіздің сайтыңыздағы мәтіндердің жоғары бірегейлігімен іздеу жүйелері (Google, Yandex және т.б.) сіздің мазмұныңыз бен веб-сайтыңызды өздері жарнамалайды.
  • 3
    Перфоманс-маркетинг
    маркетингтік стратегияны құрылымдау процесі, нәтижеге бағытталған әртүрлі құралдар мен технологияларды қолдану. Дәлірек айтсақ, бұл тек сату ғана емес, сонымен қатар нәтижеге бағытталған барлық стратегияны құру.
  • 4
    Медиа (контекстік) жарнама немесе дисплей жарнамасы
    мақсаты-керемет қабылдау, Интернеттегі барлық бейне жарнамалар мен баннерлік кескіндер.

НЕНІ ТАҢДАУ КЕРЕК-АГЕНТТІКТЕ НЕМЕСЕ ШТАТТЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРДЕ ЖЫЛЖЫТУ?

Мұның бәрі бірге жұмыс істейді. Бұл позициялардың әрқайсысы сатып алу кезеңдерінің бірі немесе сәтті конверсия. Бірақ интернет-стратегияны құрумен кім айналысуы керек, компания қызметкері немесе жарнама агенттігі? Дұрыс таңдауды қалай жасауға болады, әр нұсқаның оң және теріс жақтарын қарастырыңыз.

ҚАБЫЛДАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ-НЕ ЖӘНЕ ҚАЛАЙ?

Про проблемы связанные с зачислением денег в рекламные кабинеты пробежимся вкратце:

  1. Пополнение рекламного кабинета Яндекс возможно от юридического лица.
  2. Работа в рекламном кабинете Google возможна только с банковских карт.
  3. ВКонтакте указано, что можно оплатить безналичным способом, но проблема заключается в том, что поле ИНН жестко регламентировано - реквизиты не всех юр.лиц подходят.
  4. Пополнение рекламного кабинета Facebook возможно только с карты или PayPal.

Это значит, что придется обращаться к агентствам, у которых есть прямые договоры с рекламными площадками и услуга "зачисление", чтобы решить проблему пополнения рекламных кабинетов. Мы предусматриваем всё, с юридической стороны, и со стороны бухгалтерии предоставляются все закрывающие документы. Выбор в пользу агентства стоит также рассматривать, когда необходим полный цикл рекламы в интернете - они оказывают услуги по всем направлениям. На их сайте можно ознакомиться с кейсами, где они подробно рассказывают о результатах, которые получили их клиенты при работе с ними.

Выбирайте как будете работать с интернет-пространством и начинайте активно проявлять себя в социальных сетях, запускать крутые рекламные ролики в интернет, работать с блогерами, делать все, чтобы ваш бизнес был номером один!