Facebook - тегі жарнамалық қызмет ережелері

Главная > Блог > Рассказываем про Facebook Ads policies
Біз сізге мақсатты жарнама маманының жұмыс саласы туралы айтып береміз және Facebook жарнама саясатындағы тәжірибемізбен бөлісеміз.

Facebook өзінің жарнамалық ережелерін таратады, олардың сәйкестігі әрбір іске қосылған науқанды тексереді. Сайт креативтердің, мәтіннің, мақсатты, жарнаманың орналасуын және ол сілтеме жасайтын бет материалдарының дұрыстығын бақылайды. Бұл науқан басталған кезде де, жарияланымды жылжыту процесінде де жарнамадан бас тартуға болатындығын білдіреді. Егер қону парағы дұрыс жұмыс істемесе, мазмұн жарнамаланған өнімдерге немесе Facebook Ads Policies - ке сәйкес келмейді-нәтиже айқын. Жарнамалық науқандарды сәтті жүргізу үшін Artox Media Digital Group келесі принциптерді ұстануға кеңес береді.

Біріншісі - сапасыз және қорлайтын шығармашылықтан аулақ болу

Жағымсыз реакцияларды тудыратын Жарияланымдар іс жүзінде жарнамалық науқанның бұғатталуына кепілдік береді және шотты тыйым салу ықтималдығын арттырады. Сайттың ережелеріне сәйкес жарнамада адамның жеке ерекшеліктеріне сілтеме жасайтын материалдар болмауы керек. Сіз, әрине, адамның нәсіліне, дініне, сеніміне, жасына, денсаулық жағдайына, қаржылық мүмкіндіктеріне және басқа да ерекшеліктеріне сілтеме жасаудан аулақ болуыңыз керек. Сонымен қатар, Facebook теріс жауаптар алатын жарнамалық жазбаларды белсенді түрде тексереді. Демек, пайдаланушыларды итермелейтін креативтерді пайдаланудың қажеті жоқ.

Тәжірибеден мысал:

Біздің клиенттеріміздің бірі диеталық қоспалар үшін жарнамалық науқан жүргізді - бұл Facebook ережелерін сақтау бөлігінде ерекше назар аударуды қажет ететін тақырып. Шығармашылықта " буындар ауырады ма?"- іс жүзінде моншаға әкелетін адам денсаулығына тікелей жүгіну. Сонымен, тезис келесі сөйлеммен тез ауыстырылды:" біздің буындарымыздың қалай жұмыс істейтінін біл " және креативтер модерациядан сәтті өтті.

Екіншісі - аудиторияны адастырмаңыз

"Жарнама туралы" Заңның 7-бабына сәйкес, қатысты шындыққа сәйкес келмейтін мәліметтер бар жалған жарнаманы іске асыруға дейін мүлдем жол берілмейді. Facebook сайтында "керемет нәтиже", "бұрын-соңды" немесе "өнімнің сапалық сипаттамаларын асыра көрсету"стратегиясын қолдануға тыйым салынады. Сонымен қатар, жарнамалық басылымнан қандай өнім туралы сөйлесетіні анық болуы керек. Егер жарнамада өнімнің бір моделінің суреті көрсетілсе, ал сілтеме екіншісіне апарса - бұл жаңылыстыру.

Тәжірибеден мысал:

Мобильді қосымшаны жасаушы қарапайым графика мен ойын механикасы бар ойынды жарнамалады, күн сайын Google Play және AppStore-да жүздеген ұқсас қосымшалар жарияланады. Алайда, бұл жағдайда клиент GTA5 геймплейі жазылған бейнені пайдаланып жарнамалық науқан жүргізуге тырысты. Нәтижесі-тыйым салынған шот. Сондай - ақ, жарнамалық ролик үшін бір сағат қолданылған және қону ұқсас өнімді бейнелеген, бірақ әр түрлі сипаттамалары бар жағдай болды-Facebook науқанды жаңылыстырушы деп санады.

Үшіншісі - реплика өнімдеріне " жоқ " деп айтыңыз

Мұндай тәжірибе жарнамалық шотты шұғыл түрде бұғаттауға әкеледі. Алаң заңсыз әрекеттерді ынталандырмайды. Facebook пайдаланушы келісімі зияткерлік меншік құқығын бұзатын мазмұнды, соның ішінде авторлық құқық пен сауда белгісіне құқықтарды жариялауға тыйым салады. Сонымен қатар, шектеулер көбінесе жалған тауарлардың тікелей жарнамасына ғана емес, сонымен қатар басқа брендтің графикалық элементтерінің жарнамалық басылымындағы демонстрацияларға да қатысты.

Тәжірибеден мысал:

Маркетингтік серіктестікте жұмыс істейтін Клиент Apple Watch-қа визуалды түрде ұқсайтын белгісіз бренд сағаттарына арналған жарнамалық науқанды бастауды жоспарлады. Компьютерлік техника мен тұтынушылық электрониканың әлемдік өндірушісінің бейне фрагменттерін қолдана отырып, клиент кейіннен есептік жазбаның құлпын ашу мүмкіндігінсіз тыйым салатын еді.

Төртінші - қону беттерін бақылау

Facebook жарнамалар адамдарды бұзылған беттерге немесе келушінің оларды тастап кетуіне жол бермейтін мазмұны бар беттерге бағыттамауы керек деп мәлімдейді. Сонымен қатар, Facebook Ads Policies-ке кіретін барлық ережелер тек жарнамалық шығармашылыққа ғана емес, сонымен қатар қону беттеріне де қатысты екенін түсіну маңызды. Сайттағы UGC бөлімдерін мұқият тексеру қажет. Мысалы, егер келушілер бетте Пікір қалдыру мүмкіндігіне ие болса, олар бұғаттауды тудыруы мүмкін, өйткені мұндай бөлімдерде көбінесе фантастикалық нәтижелерге кепілдік, пайдаланушылардың сезімдерін қорлау немесе басқа тыйым салынған трюктар бар мазмұн кездеседі.

Тәжірибеден мысал:

Сұлулық индустриясын ұсынатын Клиент жарнамалық науқан үшін дұрыс креативтерді пайдаланды, бірақ лендингтегі шолулар бөлімінде модерациядан өтпеген пайдаланушы жасаған мазмұн болды. Шолуларда өнімді қолдану айында шаштың ұзындығы 20 сантиметрге артқаны туралы ақпарат болды, ол "бұрын және кейін"фотосуреттермен бірге жүрді. Сонымен, ережелерді екі рет бұзу орын алды және есептік жазба бұғатталды.

Бесінші - Facebook сеніміне ие болыңыз

Талқылауға арналған бөлек тақырып - "Trust rate"деп аталады. Сенім-бұл "сенім несиесінің" шартты бірлігі: ол неғұрлым төмен болса, жарнамалық хабарламаны немесе шоттың өзін бұғаттау ықтималдығы соғұрлым жоғары болады.

Тағы бір нәрсені ескеру керек: егер сіздің кіру парағыңыз сайттың қосалқы домендерінің Бірі болса, ол кейіннен тыйым салынған болса, сенім Одан ғана емес, барлық басқа қосалқы домендерден, тіпті басты беттен де төмендейді. Сенімнің екінші жағында пайдаланушылардың бұғаттауға тікелей әсер ететін жарнамалық шағымдары бар. Пайдаланушылар "бұл жарнаманы көбірек көрсетпеу" түймесін басқан сайын, блоктың ықтималдығы соғұрлым жоғары болады. Мұндай тәуелділік әсіресе теріс беделге ие тұлғаларды қолдана отырып, агрессивті монетизациясы бар қосымшалар мен креативтерді жарнамалауға қатысты. Тіпті теріс боялған пікірлер мен бағалаулар Facebook-тің жедел реакциясына ықпал етуі мүмкін.

Тәжірибеден мысал:

Жарнаманы іске қосу үшін ақпараттық бизнес саласындағы клиент іс жүзінде бос бизнес бетін құрды. Ресми түрде науқан басталды, бірақ көрсетілімдер қабылданбады. Біраз уақыттан кейін алты жаңа жоба үшін минималды толтырумен беттер қайтадан жасалды - нәтиже қайталанды және жетінші рет Facebook жарнамалық науқандарды құру мүмкіндігін шектеді.

Негізгі ереже: пайдаланушы риза - сайт риза!

Если этот пункт не выполняется, то даже стопроцентное соблюдение требований не убережет вас от постоянных автоматических блокировок.

Вышеперечисленные ситуации - наиболее часто встречаемые в практике специалистов, ежедневно работающих с рекламными кампаниями на Facebook. При запуске мы рекомендуем либо детально проверять кампании на соответствие всем правилам для избежания дальнейших сложностей с ведением рекламы, либо сразу обратиться к помощи профессионального агентства, самостоятельно решающего проблемные ситуации.

В любом случае, для предотвращения ошибок и ускорения процесса работы необходимо знать требования Facebook, поэтому напоследок советуем ознакомиться с краткой сводкой.