КЛИЕНТ: "НАҒЫЗ ЖИҺАЗ"ЖИҺАЗЫНЫҢ ИНТЕРНЕТ-ДҮКЕНІ
ЖЫЛЖЫТУ КЕЗЕҢІ: НАУРЫЗ 2017-АҚПАН 2019
АЙМАҚ: МИНСК ЖӘНЕ ОБЛЫС
SEO жарнамасының 2 жылында жиһаз дүкенінің веб-сайтынан 30 000-нан астам өтінім

Бәсекелестік тақырыптағы TOP10 сұрауларының 70% - Как қалай шығаруға болады?

2017 жылдың басында "нағыз жиһаз" интернет-жиһаз дүкені Жаңа сайтты іске қосты nm-shop.by. 2017 жылдың наурыз айында компания Artox Media Digital Group компаниясына Яндекс және Google іздеу жүйелерінде интернет-каталогты жылжыту туралы сұрақпен жүгінді.

Тапсырыс беруші жарнаманың 2 негізгі мақсатын анықтады:
Қойылған мақсаттарға сүйене отырып, AMDG мамандары тапсырыс берушіге сайтты SEO-жылжыту бойынша жұмысты келесі көрсеткіштер бойынша бағалауды ұсынды:
* Сайттың көрінуі-пайдаланушылардың бақыланатын сұраныстарды іздеу жиілігін ескере отырып, іздеу жүйелеріндегі тұтынушы сайтының жалпы жағдайын бағалауға мүмкіндік беретін SEO жылжыту көрсеткіші.
ЖОБА БОЙЫНША ЖҰМЫС КЕЗЕҢДЕРІ
Сайт аудитінен кейін AMDG мамандары nm-shop.by 2 негізгі жағымсыз жайт анықталды:
СЕМАНТИКАЛЫҚ ЯДРОНЫ ЖИНАУ
Сайтты SEO-жылжыту жұмыстары барысында жаңа беттер қосылғанын ескере отырып, семантикалық ядро 4 рет кеңейтілді. Жарнаманың басталуы 400 сұраныспен болды. Сайып келгенде, 2018 жылдың ақпан айынан бастап 804 сұраныс жұмыс істейді.
Жас сайтты жылжыту үшін тек коммерциялық сұраныстар алынды. Мұндай кілт сөздерге аймақ, "сатып алу", "Баға" және т.б. 2017 жылдың қыркүйегінде AMDG мамандары 105 жоғары жиілікті ақпараттық сұраулар жинады. Мысалы, оларға іздеу сұраулары кірді, онда пайдаланушы тек өнім түрін атап өтті: "диван", "орындық", "төсек". Келесі 3 рет сұраныстар сайттағы жаңа беттер мен бағыттар үшін арнайы жиналды.
ТАПСЫРМАЛАРДЫ АВТОМАТТАНДЫРУ
SEO жылжыту нәтижелерінің оң динамикасын жеделдету үшін AMDG мамандары белгілі бір процестерді автоматтандыруға мүмкіндік беретін қосымша құралдарды пайдаланды.
ЖҰМЫС НӘТИЖЕЛЕРІ
TOP10 СҰРАУЛАРЫНЫҢ %
TOP10 сұраныстарының пайызы бағаланды жалпы бүкіл Беларуссия үшін.
Графиктен көріп отырғаныңыздай, Google-да сұраныстарды жоғарғы жағына шығару үшін көп уақыт қажет. Жұмыстың 7 айынан бастап күрт өсу байқалады. Яндексте ынтымақтастықтың бірінші айынан бастап осы көрсеткіштің оң динамикасы айқын көрінді (+21 пайыздық тармақ). Себебі Google іздеу жүйесінде "құм жәшігі"деген ұғым бар. Бұл жүйе жас сайтқа екі аптадан бір жылға дейін қоя алатын сүзгі. Веб - ресурстың беттері іздеу жүйесінің кэшінде орналасқан, бірақ шығарылымда көрсетілмеген. Осы уақыт ішінде жүйе сайт туралы мәліметтерді жинақтайды, оның сапасы мен дамуын, сыртқы сілтеме массасының қалыптасуын бақылайды. SEO мамандарының арасында Яндекс іздеу жүйесі "құмсалғышқа" ұқсас алгоритмді қолданады деген болжам бар, бірақ бұл ресми түрде еш жерде расталмаған. Сондықтан екі жүйеде алға жылжу кезінде сайттың жасын ескеру қажет.
2018 жылдың наурыз айында Яндекс іздеу жүйесінде позициялардың күрт төмендеуі байқалады. Мұндай өзгерістің неліктен болғанын түсіну үшін AMDG мамандары Яндекс техникалық қолдауына жүгінді. Алайда, сарапшылар нақты себептерді атаған жоқ, бірақ сайтты жақсарту бойынша жұмысты жалғастыруға кеңес берді. Нәтижесінде, 2018 жылдың маусым айының соңына қарай Яндекс іздеу жүйесіндегі позициялар қалпына келді.

САЙТТЫҢ ОРТА ПОЗИЦИЯСЫНЫҢ ДИНАМИКАСЫ
Сайттың орта позициясының графигінде nm-shop.by бірінші айдан бастап екі іздеу жүйесінде де өсу байқалады. 2018 жылдың наурыз айынан бастап Яндексте "ТОП10-дағы сұраныстардың пайызы"көрсеткіші сияқты позициялардың аз жоғалуы байқалады. Шілде айында AMDG мамандары тапсырыс берушінің веб-сайтын 14 орта позицияға қайтарды.

Google жағдайында, негізгі кілт сөздерді қосқан айларда кішігірім құлдырау көрінеді. Көп ұзамай сайттың позициялары бұрынғы деңгейге оралып, жоспарлы түрде өсе берді.

САЙТ ТРАФИГІ

SEO-дің негізгі мақсаттарының бірі-сайтты жылжыту nm-shop.by іздеу жүйелерінен трафиктің артуы болды. AMDG мамандары әр жарты жыл сайын Тапсырыс берушіге сайттағы органикалық трафиктің жоспарлы көрсеткіштерін айлар бойынша дайындады, осылайша оларды пайдаланушылардың нақты санымен салыстыруға болады.
Көптеген айларда AMDG мамандары жоспарланған жоспарды орындап қана қоймай, күтілетін нәтижелерден айтарлықтай асып түсті.

2018 жылдың наурыз-сәуір айларында сайттағы пайдаланушылар санының нақты көрсеткіштері төмендеді. Бұл осы тақырыптағы өнімге сұраныстың маусымдылығына және Яндекске сайттың рейтингін уақытша шектеуге байланысты болуы мүмкін. Бірқатар көрсеткіштерді (тақырыптың маусымдылығы, позициялардың өсуі, сұраныстың өсуі, жобаның жағдайы және объективті өсу нүктелері) ескере отырып, AMDG мамандары сәуір айында 13000 пайдаланушыдан бастап сайттағы трафиктің жоспарланған көрсеткіштерін қайта қарады. Органикалық трафиктің өсу қарқынын жоғалтпау үшін ай сайын болжамды мән 2000-4000 пайдаланушыға өсті. Осылайша, 2018 жылдың маусым айында сайтқа кірушілердің нақты саны ақпан айындағы көрсеткіштерден асып, пайдаланушылардың өсу қарқыны 29,73 пайыздық тармаққа өсті.

Осылайша, жарнаманың барлық уақытында AMDG мамандары тапсырыс берушінің веб-сайтына жоспарланғаннан 43 808 пайдаланушыны әкеле алды.
КӨРIНУ

Көріну кестесіне сұраныстар тізімін кеңейту әсер етеді. 2018 жылдың сәуірінде семантикалық ядро кеңейтілді, сондықтан Яндекс көріну көрсеткіші 50 пайыздық тармаққа, Ал Google-да 20 пайыздық тармаққа төмендеді. Барлық жылжыту кезеңінде SEO мамандары екі жүйенің орташа көріну мәнін 37% - ға дейін арттыра алды.
САЙТТАН АЙЫРБАСТАУ

SEO жарнамасын бастамас бұрын, Тапсырыс беруші аналитикалық жүйелерде бақылағысы келетін 2 негізгі мақсатты атап өтті: жылдам тапсырыс жіберу (1 рет басу арқылы сатып алу) және салон мекенжайлары бар бетке өту.
2018 жылдың наурызында "жылдам тапсырыс жіберу" мақсатындағы конверсияның айтарлықтай төмендеуі байқалады. Бұл 2018 жылдың наурыз айында сайттың құлдырауына байланысты. Шілде айына дейін конверсиялар саны өткен аймен салыстырғанда 3 есе өсті.
Кестеден 2018 жылдың мамыр-шілде айларында "салондармен бетке өту" мақсаты бақыланбағанын көруге болады. Себебі, осы кезеңде контактілер парағы белсенді түрде түзетілді.

2017 жылдың мамыр айының соңында тағы бір бақылау мақсатын қосу туралы шешім қабылданды: виджет қоңырауына тапсырыс беру.
Кестеден көріп отырғанымыздай, сайттың төмендеуіне байланысты 2018 жылдың ақпан және сәуір айларында да аздаған құлдырау болды.

Сонымен қатар, AMDG мамандары "себетке көшу" және "сәтті есеп айырысу"мақсаттарын қадағалады. Бұл мақсаттар өнімнің ерекшелігіне байланысты басымдыққа ие болмады: жиһаз сатып алғанда, пайдаланушылар әдетте интернеттегі өнім туралы жалпы ақпаратты зерттейді, содан кейін салонға барады ("салондармен бетке өту" мақсаты) немесе кейбір мәліметтерді нақтылау үшін сатушымен телефон арқылы байланысады ("қоңырау шалуға тапсырыс беру" мақсаты). виджетке").
Шұңқыр арқылы себет бетінен 8469 мақсатты сапардың (яғни пайдаланушылардың) 1064 пайдаланушысы тапсырыс бергенін анықтауға болады. Барлығы, конверсия пайызы 12,56% құрайды.

АРНА БОЙЫНША ТҮРЛЕРДІҢ САНЫН САЛЫСТЫРУ

Әр арнаның тиімділігін анықтау үшін AMDG мамандары "конверсия пайызы"көрсеткішін қолданды. Ең тиімді арналар "тікелей кірулер" және "ішкі өткелдер"болды. Мұндай пайдаланушылар компанияның өнімдерімен, бағаларымен және шарттарымен таныс, өнімді сатып алуға бейім "жылы аудитория" болып табылады.

CPC жәнеgganic арналарын салыстырған кезде екіншісі тиімдірек болды (конверсия пайызы 2 есе жоғары). Бұл іздеу жүйелерінен Тапсырыс берушінің веб-сайтына неғұрлым сәйкес мақсатты аудитория келгенін көрсетеді.
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТЫҢ 2 ЖЫЛЫНДАҒЫ БАСТЫ НӘТИЖЕЛЕР
Сіз де қалайсыз ба? Өтініш қалдырыңыз!
Пішінді толтырыңыз, біз сізге жақын арада хабарласамыз!