Құрылыс материалдары нарығының ерекшеліктеріҚұрылыс материалдары нарығы әртүрлі:
― қатаң бәсекелестік;
― құрылыс материалдарының жоғары құны.
Брифинг кезеңінде клиент жылжыту үшін екі негізгі өнімді белгіледі:
1) planter GEO Профильді мембранасы - құрылыс материалы соқыр жерлер мен бақша жолдарын жасау үшін, сондай-ақ іргетастар мен тегіс шатырларды орнату үшін қолданылады;
2) logicpir термоплитасы-тұрғын үйді оқшаулау үшін қолданылатын құрылыс материалы.
Planter GEO және LOGICPIR жарнамасының ерекшелігіМатериалдар Қазақстан нарығында жаңа болып табылады және премиум-сегментке жатады.
Гео: Астана, Алматы, Қарағанды, Өскемен, Шымкент.
Агенттіктің міндеттеріКлиенттің қысқаша мазмұнын зерттей отырып, AMDG мамандары Агенттіктің негізгі медиа міндеттерін тұжырымдады:
- Мақсатты аудиторияға кемінде 60% қол жеткізу.
2. Пайдаланушылардың максималды қатысуына қол жеткізіңіз.
Мақсатты аудиторияМақсатты аудитория ретінде екі негізгі санат бөлінді:
кәсіпқойлар мен
әуесқойлар: