КЛИЕНТ: "ТЕХНОНИКОЛЬ"
ЖЫЛЖЫТУ КЕЗЕҢІ: ТАМЫЗ — ЖЕЛТОҚСАН 2022
АЙМАҚ: ҚАЗАҚСТАН

Қазақстанның құрылыс материалдары нарығына жаңа өнімді қалай шығаруға болады. "ТЕХНОНИКОЛЬ" кейсі

2022 жылдың жазында AMDG мамандарына шатыр, Гидрооқшаулағыш және жылу оқшаулағыш материалдарды өндіруші "ТЕХНОНИКОЛЬ" компаниясы жүгінді. Айналымның мақсаты-брендті Қазақстан нарығына шығару. Өнімнің хабардарлығын қалай арттыруға және пайдаланушылардың қызығушылығын арттыруға болады-жаңа amdg корпусын оқыңыз.
Құрылыс материалдары нарығының ерекшеліктері

Құрылыс материалдары нарығы әртүрлі:
― қатаң бәсекелестік;
― құрылыс материалдарының жоғары құны.

Брифинг кезеңінде клиент жылжыту үшін екі негізгі өнімді белгіледі:

1) planter GEO Профильді мембранасы - құрылыс материалы соқыр жерлер мен бақша жолдарын жасау үшін, сондай-ақ іргетастар мен тегіс шатырларды орнату үшін қолданылады;
2) logicpir термоплитасы-тұрғын үйді оқшаулау үшін қолданылатын құрылыс материалы.

Planter GEO және LOGICPIR жарнамасының ерекшелігі

Материалдар Қазақстан нарығында жаңа болып табылады және премиум-сегментке жатады.

Гео: Астана, Алматы, Қарағанды, Өскемен, Шымкент.

Агенттіктің міндеттері

Клиенттің қысқаша мазмұнын зерттей отырып, AMDG мамандары Агенттіктің негізгі медиа міндеттерін тұжырымдады:

  1. Мақсатты аудиторияға кемінде 60% қол жеткізу.
2. Пайдаланушылардың максималды қатысуына қол жеткізіңіз.

Мақсатты аудитория

Мақсатты аудитория ретінде екі негізгі санат бөлінді: кәсіпқойлар мен әуесқойлар:
AMDG мамандары әр өнім үшін қызығушылық танытатын және адал аудиторияны жұмыс істеді.

Құралдар

Клиенттің мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін YouTube жарнамалық құрал ретінде таңдалды.

YouTube жарнамасы мақсатты аудиториямен ұзақ уақыт байланыста болуды және өнімнің артықшылығын тұтынушыларға толық жеткізуді қамтамасыз етеді.

Форматтар

Жарнамалық хабарламаны тарату үшін мамандар YouTube ― тегі ең тиімді екі жарнама форматына жүгінді - In-Stream және Discovery.

InStream - бұл бейненің басында, ортасында немесе соңында пайда болатын бейне жарнамалар. Бұл формат көріністерді алуға, сондай-ақ аудиторияға барынша қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Discovery - бұл YouTube-тің басты бетінде, іздеу нәтижелері бетінде және бейнені қарау беттерінде бейне ұсыныстарында жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік беретін формат. Discovery жаңа ізбасарларды тартуға мүмкіндік береді, арнадағы белсенділікті арттырады.
KPI

Қысқаша кезеңде жұмыс тиімділігінің келесі көрсеткіштері тұжырымдалды:
Ықтимал тәуекелдер

Жоба бойынша жұмыс барысында мамандар осындай проблемаларға тап болды:

  1. Planter GEO және logicpir өнімдеріне арналған отырғызу беттері жоқ.Отсутствие юридического лица на территории Казахстана.
  2. Қазақстан аумағында заңды тұлғаның болмауы.
3. Жарнамаланатын өнімнің күрделілігі мен ерекшелігі

AMDG мамандары әлеуетті клиенттердің максималды санын тарту үшін ұсыныстар тізімін дайындады.

Amdg ұсыныстары:

  1. Әрбір өнім үшін теңшелген отырғызу беттерін жасаңыз.
  2. Бетті екі тілге бейімдеу: орыс және қазақ.
  3. Бейнені екі тілде қолданыңыз: орыс және қазақ.
  4. Logicpir үшін TikTok тесті

Жылжыту стратегиясы

Planter және LOGICPIR материалдары Қазақстан нарығы үшін жаңа болып табылады, олар мақсатты аудитория арасында нашар танылады.

Сонымен, жылжыту стратегиясының негізгі тармақтары:

  • өнімдер туралы ақпаратты тарату, оларға қызығушылықты арттыру;
  • мақсатты аудиторияға қол жетімділікті арттыру бойынша жұмыс, сондықтан сатып алу моделі CPV болып табылады. * CPV (cost per view) ― бұл бір бейне жарнаманы қарау құны.
Жарнамалық науқанның нәтижелері

Planter GEO

Жылжыту қорытындысы бойынша Planter GEO жарнамалық роликтері 7,4 млн-нан астам рет көрсетілді, бұл жоспарланған көрсетілімдер санынан 34,50% - ға жоғары. Көрулер саны 3,6 миллионнан асты, жоспарланғаннан 0,22% артық. Нақты пайдаланушылардың жалпы қамтылуы шамамен 1,3 млн — ға жетті, ОА-ның 83,44% - ы қойылған мақсаттан 28,44% - ға артық.

Қамту

Жоспар ілгерілеудің екінші айында орындалды, қамту 65% - дан асты. Келесі айда көрсеткіш өсе берді.
Planter GEO аудиториясының түсініктері

AMDG мамандары "білімді құру" кезеңінде "кәсіпқойлар" аудиториясы ең көп қатысқанын атап өтті. Бұл топқа көрсетілімдердің ең көп үлесі — 2 млн, қону бетінде болу көрсеткіші — 30 сек., 9,62%, конверсия коэффициенті-2,42% ("сатып алу"батырмасын басу саны).

"Зейін" кезеңіндегі көрсетілімдер үлесі бойынша екінші орында "отбасы адамдары" тобы тұр. Сондай-ақ, осы сегментте мамандар қону парағында болу ұзақтығының жоғары көрсеткішін атап өтті.

Қатысу көрсеткіші бойынша "қала сыртындағы және монша құрылысы"тайпасы бөлінді.

* Тұтынушыларды мінез – құлық пен құндылықтарға қарай топтастырудың тайпалық әдісі.

"Қызығушылық" кезеңінде VTR деңгейі 52,79% — ға өсті, ал "Адалдық" кезеңінде VTR деңгейі 53,94% — ға және пайдаланушының қону бетінде болуы 9,84% — ға жоғары болды.
* VTR (view through rate) ― бейне жарнаманың тартымдылығының көрсеткіші.
LOGICPIR

Logicpir жарнамалары 8,1 миллионнан астам рет көрсетілді, бұл бастапқы көрсетілім жоспарынан 47,67% артық. Көрермендер хабарландыруларды 3,8 млн-нан астам рет көрді, жоспарланғаннан 5,56% артық. Нақты пайдаланушылар-1,2 млн, ОА-ның 79,50%, жоспар 24,50% - ға асыра орындалды.
Қамту
LJGICPIR аудиториясының түсініктері

"Назар" кезеңінде "кәсіпқойлар" аудиториясы жақсы көрінді. Топқа әсердің ең көп үлесі – 2,1 млн, қону парағында болу ұзақтығының көрсеткіші ― 5,47%, конверсия коэффициенті ― 0,80%.

"Зейін" кезеңінің екінші орында - "әлеуметтік демографиялық топ". VTR деңгейі - 52,73%. Қону бетінде болу көрсеткіші - 30 сек.. бұл "кәсіпқойлар" аудиториясынан сәл аз - 5,14%. Конверсия коэффициенті - 1,18%.

Қатысу көрсеткіші бойынша (коэффициент. конверсиялар), Planter GEO науқанындағыдай, "монша құрылысы" тайпасы жақсы жұмыс істеді.

"Адалдық" кезеңінде VTR ең жоғары деңгейі - 53,76% тіркелді.
Жылжыту қорытындысы бойынша Planter GEO үшін нақты пайдаланушылардың жалпы қамтуы 1,3 млн, LOGICPIR үшін ― 1,2 млн құрады, бұл жоспарланған нәтижелерден орта есеппен 26,47% - ға артық. 3 айда planter GEO жинақтаушы қамтуы 48,65% - дан 83,44% - ға дейін өсті, ал LOGICPIR қамтуы 42,28% - дан 79,50% - ға дейін өсті.
Сіз де қалайсыз ба? Өтініш қалдырыңыз!
Пішінді толтырыңыз, біз сізге жақын арада хабарласамыз!