- мақсатты аудиторияны нақтылау
- мақсатты пайдаланушылардың максималды санына жарнамаларды көрсету
- жарнамалық науқан нәтижелерін өлшеу
2018 жылдың маусым айында Беларусь нарығына спорттық дизайны бар премиум автокөлік шығарылды. Қойылған міндеттерді шешу үшін Artox Media Digital Group мамандары
MASSTARGET құралын пайдалануды ұсынды. Ол мыңдаған байнет және Рунет сайттарында (Беларуське геотаргетингпен), Google және Яндекс серіктестерінің сайттарында, әлеуметтік желілерде мақсатты аудиторияны қамтуға мүмкіндік береді. Бұл құралдың айрықша ерекшелігі-тұтынушы әсерлер саны үшін емес, азық-түлік байланыстары үшін төлейді (GA тексерген сайтқа өту).