КЛИЕНТ: ІРІ АВТОДИЛЕР
ЖАРНАМАЛЫҚ НАУҚАН: 2018 жылғы 1 маусым - 1 шілде
АЙМАҚ: БЕЛАРУСЬ
1 000 000 нан астам бірегей пайдаланушыларды қамту

Беларуссиядағы ірі автодилерге арналған жаңа автомобиль моделін ілгерілету

КЛИЕНТТІҢ МАҚСАТТАРЫ
  • Беларусь пайдаланушыларына белгілі маркалы автомобильдің жаңа моделі туралы айту
  • Сайттағы қатысу көрсеткішін арттыру (сайтта 30 секундтан астам уақыт өткізген пайдаланушылардың үлесі)
АГЕНТТІКТІҢ МАҚСАТТАРЫ
  • мақсатты аудиторияны нақтылау
  • мақсатты пайдаланушылардың максималды санына жарнамаларды көрсету
  • жарнамалық науқан нәтижелерін өлшеу
2018 жылдың маусым айында Беларусь нарығына спорттық дизайны бар премиум автокөлік шығарылды. Қойылған міндеттерді шешу үшін Artox Media Digital Group мамандары MASSTARGET құралын пайдалануды ұсынды. Ол мыңдаған байнет және Рунет сайттарында (Беларуське геотаргетингпен), Google және Яндекс серіктестерінің сайттарында, әлеуметтік желілерде мақсатты аудиторияны қамтуға мүмкіндік береді. Бұл құралдың айрықша ерекшелігі-тұтынушы әсерлер саны үшін емес, азық-түлік байланыстары үшін төлейді (GA тексерген сайтқа өту).
БРЕНДТІ ЖЫЛЖЫТУ ФОРМАТЫН АНЫҚТАУ

Азық-түлік байланыстарының максималды санын алу үшін Яндекс пен Google іздеуінде, мақсатты аудиториясы бар сайттарда және әлеуметтік желілерде жарнама көрсету туралы шешім қабылданды.
Өнімді жарнамалайтын сайттың тақырыбы маңызды емес екенін ескеру маңызды. Баннерлер тек мақсатты параметрлерге сәйкес келетін мүдделі аудиторияға көрсетіледі.
Барлық таңдалған сайттарға орналастыру үшін жарнамалық баннерлердің әмбебап жиынтығы жасалды.
МАҚСАТТЫ ТАҢДАУ

Жарнамалық науқан басталғанға дейін тапсырыс беруші өзінің мақсатты сатып алушысын сипаттайтын қысқаша мәлімет толтырды. Бұл Беларуссиядан келген ерлер мен әйелдер, 30 жастан бастап, некеде және балалармен, табысы орташа және жоғары болды. Жарнамаланатын автомобильдің класына байланысты мақсатты клиенттің портретіне спорттық және бизнес-класс автомобильдеріне қызығушылықтар қосылды.
Мақсатты аудиторияны нақтылау үшін artox Media Digital Group мамандары кілт сөздер пулын таңдады. Оларға бәсекелестердің аналогтық модельдері, бренд туралы өмірлік сұраулар, көлік құралын сатып алуға байланысты ақпараттық және коммерциялық сұраулар кірді. Барлығы 200-ден астам кілт сөздер жиналды.
Тақырыптар мен қызығушылықтар шартты түрде 3 тақырыптық топқа бөлінді:

  • "Авто"
  • "Бизнес"
  • "Басқа"

Бұл тәсіл тек ең тиімді параметрлерді таңдауға және жұмыс істемегендерді өшіруге мүмкіндік берді. Осылайша, бұл бюджетті тек мақсатты аудиторияға бөлуге мүмкіндік берді.
Яндекстегі медиа науқан үшін бүкіл аудитория 2 комбинацияға бөлінді. Премиум автомобиль моделі жарнамаланғандықтан, artox Media Digital Group мамандары төлем қабілетсіз аудиторияны бірден кесіп тастады. Қалған пайдаланушылар 2 топқа бөлінді:

  • Мәртебе үшін қымбат көлік сатып алатын адамдар жалпы автомобильдерге қызығушылық танытпауы мүмкін, бірақ оларды жаңа модель немесе арнайы шығарылым қызықтыруы мүмкін. ұсыныстар
  • Ұқсас кластағы көліктерге қызығушылық танытатын адамдар (жылытылған, сатып алуға мүдделі)
АРНАЙЫ МАҚСАТТЫ МҮМКІНДІКТЕР

Artox Media Digital Group мамандары арнайы мақсатты мүмкіндіктердің ішінен автодилер сайтының барлық келушілеріне ремаркетинг және look-alike аудиториясын таңдады, элиталық үйлердің тұрғындарына бағытталған.
WI-FI ТРЕКЕРЛЕРІ

2018 жылдың маусымында автокөлік дилерлерінің салондары мен люкс мейрамханаларында MAC мекен-жайларын жинау үшін Wi-Fi трекерлері орнатылды. Бұл белгілі бір табыс деңгейі бар және болашақ жарнамалық науқандар үшін осы өндірушінің көлігін сатып алуға мүдделі пайдаланушылардың аудиториясын жинауға мүмкіндік берді.

Жаңа көлікті жарнамалау үшін MAC мекенжайлары бойынша көрсетілімдер жинақталған пайдаланушылардың аздығына байланысты сынақ режимінде іске қосылды. Алайда, 2 айдан кейін бұл құрал ең конверсиялық құралдардың біріне айналғанын атап өткен жөн.
ЖАРНАМАЛЫҚ НАУҚАННЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
Жарнамалық науқанның негізгі мақсаттарының бірі пайдаланушылардың үлесін арттыру болғандықтан, artox Media Digital Group мамандары сайтта 30 секундтан астам уақыт өткізген келушілер санын конверсия ретінде қарастырды. Сандық маркетингтегі Конверсия-бұл белгілі бір әрекетті орындаған жарнама берушінің веб-сайтындағы келушілердің келушілердің жалпы санына қатынасы. Олар яндекстегі мақсаттарды реттеу арқылы бақыланады.Метрика және Google.Analytics қай жарнамалық науқан Сайтқа ең тиімді аудиторияны әкелетінін нақты түсіну үшін.

Іс жүзінде 1534928 бірегей пайдаланушылар қамтылды (бірегей cookie файлдары) және 11999 азық-түлік контактілері жиналды. Конверсиялардың жалпы саны 3724 пайдаланушыны құрады.
Жарнамалық науқанның тиімділігін бағалау үшін деректер дереккөздер бойынша талданды. ҚР қорытындылары көрсеткендей, ең тиімді көзі Google — 4591 азық-түлік контактісі болды. Сондай — ақ, бұл жүйеде ең жоғары қатысу көрсеткіші-сайтқа 1409 келуші оған 30 секундтан астам уақыт жұмсады. Google-ді ең айырбастау көзі ретінде анықтағаннан кейін, оған кейінгі жарнамалық науқандарда Үлкен ставкалар қойылды.
Ремаркетингтің көмегімен сайтқа 2775 азық-түлік контактілері оралды. Оның ішінде 1064 қолданушы сайтта 30 секундтан астам уақыт өткізді. Конверсиялардың жалпы пайызы 38,34% құрады. Нәтижесінде ремаркетинг ең тиімді құралдардың бірі болды. Бұл өз ерекшелігі бойынша бұл мақсат Сайтқа ең "жылы" пайдаланушыларды әкелетіндігіне байланысты.
Жарнамалық баннерлерді орналастырудың ең тиімді орны ақпараттық портал болды tut.by. Ресурстың әртүрлі мамандандырылған бөлімдерінен барлығы 1371 өнім байланысы алынды. Орташа конверсия коэффициенті 32,46% құрады.
Іздеу жарнамасы 586 азық-түлік байланысын жинады. Конверсия коэффициенті 60,75% құрады. Бұл бұл арна сайтқа автомобиль сатып алуға мүдделі ең сапалы аудиторияны әкелгенін көрсетеді.
Жарнамалық науқанды егжей-тегжейлі талдау және оның көрсеткіштерін жақсарту үшін жарнама берушінің веб-сайтына кірген пайдаланушылар туралы мәліметтер жиналды.

Азық — түлік байланыстарының максималды саны Минск қаласынан алынды-4590 байланыс. Оның 1552-сі сайтта 30 секундтан астам уақыт өткізді. Бұл аудитория санына және Минскіде Тапсырыс берушінің автосалондарының болуына байланысты. Осыған қарамастан, жарнамалар бүкіл Беларуссияға бағытталған, өйткені автомобильдің жаңа моделі тек минчанды ғана қызықтырмауы мүмкін. Бұл аудан орталықтарындағы жоғары көрсеткіштермен дәлелденеді: Новополоцк қаласында 46,67% және Молодечнода 44,44%.
Ең көп қатысқан аудитория 25 пен 34 жас аралығындағы ер адамдар болды.
Беларусь нарығына автомобильдің жаңа моделін шығару жөніндегі жарнамалық науқан барысында artox Media Digital Group мамандары осы Тапсырыс беруші үшін ең жақсы жұмыс істеген құралдар мен мақсаттарды тапты. Бұл параметрлер кейіннен жаңа жарнама компаниялары үшін қолданылды (ақпараттық бағыттар бойынша нақтыланған: бөліп төлеу, акциялар, жеңілдіктер, арнайы ұсыныстар, әр түрлі кластағы автомобильдер). Бұл жарнамалық бюджетті науқандар басталғанға дейін де дұрыс бөлуге мүмкіндік берді.
Сіз де қалайсыз ба? Өтініш қалдырыңыз!
Пішінді толтырыңыз, біз сізге жақын арада хабарласамыз!