ηsmm — қауымдастықты басқару тиімділігінің көрсеткіші.
Rsubs — жазылушылар саны бойынша орын.
RERview — Enview бойынша орын (қауымдастықтың жалпы белсенділігі — ұнатулар+репосттар+Пікірлер) / жарияланымдарды қарау саны x 100%.
RERday — ERday бойынша орын (қауымдастықтың жалпы белсенділігі — ұнатулар+бөлісулер+Пікірлер) / айдағы күндер саны/жазылушылар саны) x 100%.
RERpost — ERpost бойынша орын (қауымдастықтың жалпы белсенділігі — ұнатулар+бөлісулер+Пікірлер) / жарияланымдар саны/жазылушылар саны) х 100%.
Салмақ коэффициенттері келесідей бөлінеді:
Жазылушылар саны бойынша орын - 0,5.
Реакциялар мен көру санының арақатынасы бойынша орын - 0,3.
Қауымдастықтағы реакциялардың жалпы саны бойынша орын - 0,1.
Мазмұн сапасы бойынша орын - 0,1.
Төрт метриканың қосындысы бойынша ең төменгі мәнге ие болған Бренд бірінші орында.